کد خبر: ۳۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
امروز انجام شد؛
نمایشگاه عکس دریچه ای به بهشت با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ از یاسوج ؛ظهر امروز چهارشنبه ۴ مهر ماه، با حضور سرهنگ مثنوی؛ مدیرمرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه فتح درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از فعالین فرهنگی و مسئولین شهر یاسوج و سپاه فتح، نمایشگاه عکس دریچه ای به بهشت با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در نگارخانه باران، اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان در شهر یاسوج افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار وحید مثنوی در افتتاح این نمایشگاه گفت: در اوایل مرداد ماه سال جاری ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه بویراحمد به منظور ارج نهادن مقام شامخ شهدای دفاع مقدس همچنین تاثیر فرهنگ شهادت و ایثارگری بر زندگی مردم شهر و روستا و عشائر و به طور خاص نوجوانان و جوانان اقدام برگزاری مسابقه عکاسی تحت عنوان دریچه‌ای به بهشت در گستره استان کهگیلویه بویراحمد نمود.

وی افزود: این مسابقه مورد استقبال عکاسان استان قرار گرفت و در مهلت اعلام شده برای دریافت آثار حدود ۲۳۰ قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از انتخاب و داوری، ۳۰ قطعه عکس در بخش تک عکس و دو مجموعه در بخش مجموعه عکس برای نمایش نمایشگاه عکاس انتخاب و در قالب ۳۲ اثر نهایی بر روی شاسی چاپ در اختیار عزیزان برگزار کننده نمایشگاه قرار گرفت

مثنوی گفت: داوری آثار توسط سه تن از داوران دارای مدرک کشوری در استان یعنی آقایان محمد حسین حیدری مدیر انجمن عکاسان دفاع مقدس، حسین بهرامی و یوسف گرامی انجام گرفت.
مدیرمرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه فتح بیان کرد: در همین راستا نفرات اول تا سوم در هر دو بخش تک عکس و مجموعه عکس انتخاب و آثار سه نفر از عکاسان نیز در بخش‌های مذکور قابل تقدیر شناخته شد.

وی افزود: نمایشگاهی که امروز افتتاح شد حاصلی از این آثار است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است.

به گفته مثنوی، اسامی راه یافتگان به نمایشگاه عکس در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس به شرح زیر است:
در بخش مجموعه عکس : اسحاق آقایی و داود ایزدپناه . در بخش تک عکس: ابوالفضل جهانبخش، سلیمان حسنی، صادق رودشتی، پیمان نعمتی، صادق غریبی، حسن فتاحیان، عابد اسکندری ، فاطمه نجفی، مریم ایزدپناه، مهدیس حسن علیزاده، سحر گرجی‌پور.

مثنوی در پایان گفت: قدرت الله سلیمانی فر دبیر اجرایی جشنواره را به عهده داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: