کد خبر: ۳۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
در خطبه های نماز جمعه عنوان شد:
حجت الاسلام محمودی اصل:آتش سوزی‌های دردناک و غصه‌دار و ناراحت کننده سریالی همه را نگران کرده است و ما باید از این نعمت خدادادی محافظت کنیم.

امام جمعه لنده:آتش سوزی های سریالی مشکوک همه را نگران کرده است

به گزش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه امروز شهر لنده با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم گفت : به روان پاک سرداران شهید و بزرگ اسلام فلاحی، فکوری، نامجو ، کلاه‌دوز و جهان آرا و سایر شهدا درود می فرستیم .

امام جمعه لنده به سالروز پربرکت و پرافتخار کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه به شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: این جود با عظمت و مبارک نور و رونق را به شهر قم و کشور ما بخشید و اکنون این شهر در قله‌های رفیع معرفت و معنویت قرار دارد که قم را به یک شهر اسلامی سرآمد در دنیای اسلام تبدیل کرده است.

محمودی اصل با اشاره به صدور و نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر جهان گفت: انقلاب اسلامی از سال‌های دور نفوذ معنوی خود را در منطقه و اکثر کشورهای دنیا شروع کرده بود و این نفوذ برقرار و انشالله باعث بیداری بیشتر دنیا و ملت‌ها در آینده خواهد شد .

محمودی به اصل آتش سوزی‌های اخیر در منابع طبیعی شهرستان لنده اشاره کرد و گفت :آتش سوزی‌های دردناک و غصه‌دار و ناراحت کننده سریالی همه را نگران کرده است و ما باید از این نعمت خدادادی محافظت کنیم.

وی گفت :به کسانیکه عمدی مراتع و جنگل های این شهرستان را به آتش می کشند باید بگوییم چرا با طبیعت می جنگید، جرم درختان و حیوانات چیست و باید این موضوع مهم مدیریت و فرهنگ سازی شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: