کد خبر: ۳۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی:
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بداند که نه تنها حزب‌الله لبنان از بین نمی‌رود، بلکه این تشکیلات بسیار محکم باقی خواهد ماند و راه شهدای جبهه مقاومت به خصوص سید حسن نصرالله ادامه خواهد یافت.

راه شهدای جبهه مقاومت به خصوص سید حسن نصرالله با گام های قوی تر ادامه خواهد یافت

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: شهادت جانسوز سید مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان را به همه آزادگان جهان اسلام تسلیت می‌گویم؛ شهادتی که در حقیقت موجب زنده شدن و بالنده شدن جریان مقاومت در سطح منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام عمار تقی پور ادامه داد: این اتفاق نشان‌دهنده درماندگی و ناتوانی رژیم صهیونسیتی در کنترل وضعیت کنونی منطقه است؛ رژیمی که با اینگونه اقدامات در سال‌ها، ماه‌ها و روزهای اخیر نتوانسته راهی برای برون رفت از مشکلاتی که دچار آن شده، بیابد.

وی خاطر نشان کرد: در طول چند دهه گذشته چنین اتفاقی کمتر روی داده است و این اقدام یک جنایت ضدبشری است که رژیم صهیونیستی با زیرپا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی مرتکب آن شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در پیروزی بر رژیم اشغالگر اسرائیل و آزادسازی اراضی لبنانی نقش بسزایی ایفا و مواضع بزرگی را برای یاری ملت مظلوم فلسطین، اتخاذ کرد تا اینکه جان ارزشمند خود را فدای این مواضع کرد اظهار کرد: اما شهادت ایشان تاثیری بر روحیه و عملکرد این گروه برای مقابله با دشمن جنایت‌کار صهیونیستی ندارد و شورای رهبری حزب به‌زودی تشکیل جلسه می‌دهد و فردی مناسب را با همان ویژگی‌های سید حسن انتخاب می‌کند.

تقی پور اضافه کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند ایران اسلامی تا پایان راه در کنار نهضت مقاومت خواهد ایستاد و از این نهضت دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: حزب الله ماندنی است و با شهادت فرمانده عزیزش از بین نخواهد رفت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بداند که نه تنها حزب‌الله لبنان از بین نمی‌رود، بلکه این تشکیلات بسیار محکم باقی خواهد ماند و راه شهدای جبهه مقاومت به خصوص سید حسن نصرالله ادامه خواهد یافت.

وی افزود: امروز آزادگان جهان در لبنان، فلسطین، یمن، سوریه، عراق و سایر نقاط جهان منسجم‌تر و هماهنگ‌تر از پیش برای مقابله با رژیم کودکش صهیونیستی و پشتیبانان او همراه شده‌اند و قطعا روند فعلی که این رژیم اشغالگر در پیش گرفته بیش از هر چیز دیگرآن را در باتلاق و گردبادی که خودش ایجاد کرده فرو خواهد برد.

وی در پایان شهادت حاج سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهادت سردار عباس نیلفروشان و جمعی از همراهان را محضر مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلامی خاصه مردم شهرستان بهمئی تسلیت و تبریک گفت.

گفته میشود: حضرت آیت الله سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳ در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند.

گفتگو از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: