کد خبر: ۳۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
مجری بنیاد علوی استان خبر داد:
مجری بنیاد علوی استان گفت در قالب «پویش مهر علوی» بیش از ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر با کیفیت، استاندارد و ایرانی برای دانش‌آموزان دهک‌های یک تا چهار مناطق هدف استان توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛مجری بنیاد علوی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای رودکوف از آغاز پویش ملی «مهر علوی» خبر داد.

علی نیکبخت با بیان اینکه طی این پویش ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع می‌شود، گفت: این پویش با هدف ارتقای عدالت آموزشی و توانمندسازی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید، بنیاد علوی با همکاری خیریه‌ها و گروه‌های جهادی و مردمی، پویش ملی «مهر علوی» را آغاز کرده است.

مجری بنیاد علوی استان ادامه داد: در این پویش، بیش از ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر با کیفیت، استاندارد و ایرانی برای دانش‌آموزان دهک‌های یک تا چهار مناطق هدف استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت این پویش در توانمندسازی دانش‌آموزان مناطق محروم افزود: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، پاک‌کن و دیگر لوازم تحریر ضروری به ارزش حدود پنج میلیون ریال است که در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بسته‌بندی شده‌اند و در ۷۲ روستای استان توزیع خواهند شد.

نیکبخت همچنین تأکید کرد: گروه‌های مردمی و جهادی نیز می‌توانند با ثبت‌نام در پویش مهر علوی و واریز مبلغ مشارکت، بسته‌ها را دریافت کرده و بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع کنند. این دانش‌آموزان از طریق مساجد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های فعال در عرصه عدالت آموزشی شناسایی و معرفی می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: