کد خبر: ۳۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
هوالباقی؛
اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مشترک شهادت دبیرکل فقید حزب الله را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مشترک شهادت دبیرکل فقید حزب الله را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام تسلیت اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأثر و اندوه، خبر شهادت سید حسن نصرالله، رهبر شجاع و نستوه مقاومت، قلوب آزادگان جهان و ملت‌های مسلمان و مقاوم را در ماتمی بزرگ فرو برد. شهادت این سردار جبهه حق، که عمر شریف خود را وقف مبارزه با ظلم، استکبار و دفاع از کرامت انسانی و اسلامی نمود، ضایعه‌ای عظیم و غیرقابل جبران برای همه ماست.

سید حسن نصرالله با روحیه‌ای پولادین و ایمانی بی‌بدیل، همچون سدی محکم در برابر تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و مسلمین ایستاد و با خون پاک خود، نه تنها درخت پربار مقاومت را استوارتر ساخت، بلکه به جهانیان نشان داد که ظلم و ستم هیچگاه نمی‌تواند بر اراده حق‌طلبانه مؤمنان غلبه کند. او تجسمی از ایثار، شجاعت و تقوا بود و نامش در صفحات تاریخ مقاومت، با حروف زرین ثبت خواهد شد.

شهادت مظلومانه این سید مقاومت، بدون تردید، مسئولیتی سنگین بر دوش همه آزادی‌خواهان جهان قرار می‌دهد.
ما اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با صدای رسا اعلام می‌داریم که خون مطهر این شهید بزرگوار، و همرزمانش هرگز پایمال نخواهد شد و انتقام سخت و کوبنده‌ای از دشمنان قسم‌خورده اسلام و محور مقاومت گرفته خواهد شد.
وعده الهی بر پیروزی حق بر باطل، وعده‌ای است محکم و تخلف‌ناپذیر و اکنون بیش از هر زمان دیگری، جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده دنیا موظفند که با اتحاد و همبستگی بیشتر، پرچم این شهید والامقام را برافراشته نگه دارند و به مبارزه با ظلم ادامه دهند.

خون سید حسن نصرالله، مانند خون تمامی شهیدان مقاومت، سرآغازی است برای بیداری وجدان‌های خفته و انگیزه‌ای برای ملت‌های ستم‌دیده که هرگز از آرمان‌های والای خود دست نکشند. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کرده‌اند، انتقام خون شهیدان واجب است و با لطف و عنایت الهی، روزی فرا خواهد رسید که مستکبران عالم، تاوان جنایت‌های خود را بپردازند.

اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد، ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، مردم غیور و مقاوم لبنان و تمامی آزادگان جهان، از خداوند متعال برای این شهید والا مقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می نماید.
به یقین راه روشن و پرفروغ شهید سید حسن نصرالله، توسط یاران و همراهان ایشان ادامه خواهد یافت و دشمنان اسلام و بشریت، به زودی با عواقب سنگین جنایات خود روبرو خواهند شد.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: