کد خبر: ۳۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۷
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی در گفتگو با آوای رودکوف عنوان کرد:
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان بهمئی گفت:وعده صادق 2 علاه برشادی و رضایت مردم ایران در سراسر کشور، شادی مظلومان غزه، فلسطین و لبنان همه را هم بدنبال داشت

مظلومان غزه، فلسطین و لبنان، دل شاد از

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید مقاومت و یارانشان در خصوص حمله موشکی ایران به اسراییل اظهار کرد: بار دیگر ایران اسلامی ثابت کرد که ضمن رعایت قوانین بین‌المللی و در نهایت خویشتن‌داری در مقابل زورگویان و استکبار ایستاده و هیچ ترسی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونسیتی و پشتیبانان این رژیم جنایتکار ندارد.

حجت الاسلام عمار تقی پور گفت: ایران اسلامی با این اقدام به جهانیان فهماند که اگر کسی در هر گوشه‌ای چشم طمع به منافع و امنیتش داشته باشد با واکنش سخت فرزندان غیورش مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: فرزندان و کودکان عزیزی که تمام هستی خود را از دست داده اند شب گذشته بر مخروبه ها و تل خاک به جامانده از حملات متعدد اسراییل شادی کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: علاه برشادی و رضایت مردم ایران در سراسر کشور، شادی مظلومان غزه، فلسطین و لبنان همه را هم بدنبال داشت و دعای خیر این ستم دیدگان بدرقه راه سربازان اسلام است.

تقی پور با اشاره به شادی مردم مسلمان و آزاده جهان از عملیات وعده صادق ۲ ادامه داد: رزمندگان اسلام و رهبر معظم انقلاب که با طمانینه و حوصله تمام جریان های بین المللی را دنبال و جهان اسلام را فرماندهی می کند باعث افتخار و غرور مردم شده اند.

وی با اشاره به سانسور شدید خبری در اسراییل گفت: با این وجود تصاویری از برخورد بیش از ۹۰ درصد موشک های ایران به اهداف از پیش تعیین شده و خرابی های آن منتشر شد.

وی اضافه کرد: ایران این اقدام را اتمام حجت با کسانی می‌داند که چه در منطقه و چه در خارج از منطقه در مقابل قدرت پوشالی رژیم صهیونسیتی که به تعبیر سید مقاومت، خانه این رژیم از عنکبوت سست‌تر است اظهار عجز می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان موجب تداوم و بالنده شدن هر چه بیشتر جریان مقاومت در سطح منطقه شده، افزود: بار دیگر این موفقیت را به همه آزادگان جهان تبریک می‌گوییم؛ این حرکت توانست همه آزادگان را نسبت به ادامه مسیر مقاومت دلگرم کند.

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: