کد خبر: ۳۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
در پیام تیریک رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی آمده است:

لباس انتظامی نماد امنیت در جامعه است

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی در پیامی هفته ناجا را تبریک گفت:

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجموعه انتظامی یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران و ستون محکم این نظام به شمار می‌آید و از طرفی ملجأ و پناهگاهی برای مردم است و لباس انتظامی به همگان احساس امنیت می‌بخشد.

مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران بعنوان نیاز یک جامعه آرمانی، و مجموعه ای برخاسته از مردم، همواره نمودی از شجاعت، دلاوری و ایثار غیور مردان و شیر زنانی بوده که نقش برجسته‌ای در تأمین آرامش و امنیت عمومی کشور ایفا می‌کنند.

بی‌تردید امنیت و آرامش کشور، مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است، که در سایه مجاهدت آنان، فضایی آرام و مناسب برای رشد و توسعه جامعه اسلامی مهیا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام فراجا فرا رسیدن هفته انتظامی را به فرماندهان، افسران، درجه داران و تمامی کارکنان این مجموعه در سرتاسر میهن اسلامی ایران و بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه شهرستان بهمئی تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند منان توفیق روز افزون اقتدار و توانمندی این مجموعه را خواستارم. 

حجت الاسلام عمار تقی پور

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: