کد خبر: ۳۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در هنرستان کار دانش امیر کبیر در راستای آشنایی دانش‌آموزان با اهمیت حضور پلیس و نیروی انتظامی در جامعه و حفظ امنیت با حضور تعدادی از مسئولان انتظامی و آموزش و پرورش بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در هنرستان کار دانش امیر کبیر در راستای آشنایی دانش‌آموزان با اهمیت حضور پلیس و نیروی انتظامی در جامعه و حفظ امنیت با حضور تعدادی از مسئولان انتظامی و آموزش و پرورش بهمئی برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و همراهان اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله ساختار حزب الله را به گونه ای طراحی کرده که با خیال راحت می توانیم بگوییم حتی اگر او هم نباشد دیگر رزمندگان اسلام می توانند رسالتش را پیش ببرند.

سرهنگ مهدی احمدی نژاد گفت: دشمن خیال می کرد که با شهادت سید حسن نصرالله پرونده حزب الله را می بندد اما اینگونه نیست چرا که در راس حزب الله و جبهه مقاومت رهبر عزیزمان قرار دارد.

وی تصریح کرد: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و نصرالله الگوهای ما هستند و تبعیت از آنان منجر به پیروزی جبهه حق علیه باطل می شود لذا با بصیرت نباید بگذاریم خون شهیدانمان پایمال شود.

این مقام انتظامی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا گفت: هفته فراجا از ۱۳ مهر ماه با شعار"پلیس هوشمند، مردم قانون مدار" شروع خواهد شد و ۱۹ مهرماه پایان می یابد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: کارآمدی پلیس به هوشمندی پلیس و هوشمندی شهروندان عزیز وابسته است و قانون مداری و قانون مندی شرط لازمه امنیت پایدار در جامعه می‌باشد.

وی ضمن پاسداشت خدمات نیروهای ناجا، بر نقش این نیرو در راستای تامین امنیت جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: برقراری نظم جهت آسایش مردم و آرامش آن‌ها در محیط زندگی فلسفه وجودی نیروی انتظامی است.

سرهنگ احمدی نژاد بیان کرد: شهرستان بهمئی جز امن ترین شهرستان های استان و بلکه کشور است.

علی شکیبا زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی نیز در این مراسم هفته فراجا را تبریک گفت و از حضور جانشین فرمانده انتظامی بهمئی و پرسنل این ستاد در مدارس تشکر و قدردانی کرد.

همچنین شاهرخ مومنی مدیر هنرستان کار دانش امیر کبیر بهمئی ضمن خیر مقدم و تبریک هفته فراجا اظهار امیدواری کرد که تعامل و همکاری بیشتری با نیروی انتظامی موجب امنیت پایدار می شود‌.

خبرنگارسامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: