کد خبر: ۳۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خبر داد:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پنج جشنواره ویژه هنری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛سرهنگ عیسی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: در راستای برنامه های ابلاغی سال جاری برگزاری پنج جشنواره شامل تئاتر ، هنرهای تجسمی ، موسیقی، فیلم و عکس در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

وی بیان کرد: پوستر فراخوان سه جشنواره تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده و این جشنواره ها بزودی برگزار می شوند.

این مسئول افزود: در سه ماهه چهارم امسال هم استارت دو جشنواره فیلم کوتاه بسیج و جشنواره عکس بر اساس شیوه نامه ابلاغی زده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان عزیز می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره ها و سازمان بسیج هنرمندان استان و یا از طریق شماره تماسی که در پوستر فراخوان جشنواره ها قید شده است کسب اطلاع کنند.

جمشیدی ابراز داشت: تمام تلاش مجموعه بسیج هنرمندان استان بر اجرای تمام مراحل این جشنواره ها تا معرفی استعدادهای برتر هنری به جشنواره های ملی تا پایان آبان ۱۴۰۳ است .

وی بیان کرد: زمان، مکان و آیین اختتامیه جشنواره ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که در عرصه های مختلف هنری در این استان وجود دارد انتظار می رود که استقبال چشمگیری از سوی هنرمندان از این پنج جشنواره صورت بگیرد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری جشنواره های مختلف هنری ضمن شناسایی استعدادهای برتر و معرفی هنرمندان عزیز هم استانی به مراحل کشوری زمینه دیده شدن این عزیزان را فراهم کنیم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: