کد خبر: ۳۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۵
یاداشت به قلم محمد ربیعی ؛
کهگیلویه و بویر احمد آماده ساختن و برای جهش آماده است ،یا علی بگوییم که دکتر رحمانی خط شکن است.

کهگیلویه وبویراحمد مرد میدان عمل می‌خواهد

پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ربیعی:کهگیلویه و بویراحمد استانی با تراکم جمعیتی بالا و مشکلات عدیده در سرانه‌های درمانی ،آموزشی، بهداشتی، اشتغال، زیرساختی، مهاجرت بی‌رویه، آسیب‌های اجتماعی گوناگون می‌باشد که بارها در این مورد قلم‌فرسایی شده است که بیشر آنها به دلیل نبود مدیریت توانمند در چرخه تکرار باقی‌مانده است و باید به طریقی عقلانی بر اساس مدیریت جهادی حل و فصل شود.

بدون شک راه برون رفت از این معضلات انتخاب ابرمدیرانی قوی، کارآمد، جهادی، ولایتمدار، دارای سلامت نفس، در تراز انقلاب و حد و اندازه وزارت است.اکنون سکان این استان در دستان دکتر یدالله رحمانی است مدیری توانمند و جسور ؛ که درمقابل قبیله گرایی و سهم خواهی گعده‌های سیاسی می ایستد و هم و غم او رفع عقب افتادگی‌های استان است.

دکتر رحمانی توان آن را دارد تا ناکارآمدی‌هایی را که کاسه صبر مردم این دیار را لبریز کرده است، کارآمد و شرایط را برای تصدی مدیرانی شایسته و متکثر فراهم و نور امید را در قلب مردمانی که از غم گریزان‌اند، روشن کند و مردم طعم حکمرانی خوب را بچشند.

دو شاخصه اقتدار شخصیت و قدرت تعامل بالا مکمل همدیگر برای ایجاد توازن و تعادل در میان تضارب آرا و نظرات مختلف برای اداره یک استان هستند که بدون شک استاندار این مهم را در دستور کار قرار خواهد داد . استاندار دولت چهاردهم در کهگیلویه و بویراحمد بدو ورودش در بازدید از طرح های عمرانی، تولیدی و صنعتی، میدان را تداعی کرد.

دکتر یدالله رحمانی در روزهای آغازین خود مدیران دستگاههای اجرایی را احضار و از آنها برنامه طلب کرد این نشان از خبرهای خوش برای این دیار رنجور دارد و نشان داد یک استاندار خوب کسی است که از درک درستی از مفهوم برنامه، توسعه، چالشها و راهبردها و الزامات آن برخوردار است و می داند که با مدیران و فرمانداران ضعیف ، قطار توسعه به مقصد نمی رسد و باید با تکیه بر عقلانیت قدم زاد.

او در مدیریت های پیشین خود نشان داد، عملگرا است. در بند و تنگنای حرف و وعده های دروغین و نسنجیده و شتابزده و بی مطالعه و شعارهای عوامفریبانه و‌پوپولیستی‌ اسیر نمی شود و بر اجرای صحیح و قاطع آن چه که در چارچوب اختیارات و‌ وظایف قانونی خود دستور داده است نظارت و پیگیری می کند تا هم وحدت و اجماع در نظر و عمل را محقق سازد و هم چنین نباشد که دستورهایش بی اثر و فرمان هایش بی ثمر و از آن هیچ گره ای از خلق باز نشود و هیچ اموری به سامان نرسد.

نماینده عالی دولت درکهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر با تاکید بر رفع مشکلات فرهنگی و موانع تولید و توسعه در استان ، توسعه تجارت خارجی توسط اتاق بازرگانی،پیگیری مسکن طلایه داران عرصه اطلاع رسانی ، محرومان ،مددجویان و ابجاد اشتغال برای جوانان و امنیت شغلی انان گفت: باید با اتحاد و همدلی از همه ظرفیت های موجود در استان استفاده کرد و تا به آنچه که زیبنده نام این استان است دست یابیم.

بدون شک دکتر یدالله رحمانی خود را علامه دهر و رستم دستان و بی نیاز از نقد و نظر صاحب نظران و استفاده از پیشنهادها و انتقادهای آنان نمی داند. آن قدر هوشمند است که بداند نقد سالم و صائب هرچند گاهی تلخ و گزنده ، از تمجید و تحسین های ریاکارانه و‌چاپلوسانه شیرین تر است و برای پیشرفت ایالت و ولایت و اصلاح امور و دوام و قوام والی اثربخش تر.

او اینک وارد میدان جهاد آبادانی شده است ،از خرده گرفتن و بهانه جویی دست برداریم استان آماده ساختن است ،برای جهش آماده است ،یا علی بگوییم که فرمانده خط شکن است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: