کد خبر: ۳۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری اجلاسیه شهیدان دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

اجلاسیه ۹٠ شهید دانشجوی کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سعید جاودان سیرت ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: کتاب‌های جیبی در مورد زندگینامه و سیره شهیدان استان، به ویژه با تمرکز بر نقش سازمان بهداری در دوران جنگ تحمیلی، آماده شده است.

این کتاب‌ها با مصاحبه سیدحسین یادگارنژاد، نویسنده کتاب، با مدیران اجرایی زمان جنگ تألیف شده و به زودی رونمایی خواهند شد.

جاودان سیرت تأکید کرد: این کتاب‌ها حافظه تاریخی دفاع مقدس و رشادت‌های مردم استان را ثبت و ضبط می‌کنند و نشان‌دهنده فداکاری‌های رزمندگان در آن دوران هستند.

وی افزود: اهداف اعتقادی و مذهبی شهیدان بر اساس ارزش‌های دینی و ملی شکل گرفت و آن‌ها برای حفظ ثبات کشور جان خود را فدای کردند.

وی همچنین به الهام شهیدان از عاشورای حسینی و تأثیر آن بر فداکاری‌ها اشاره کرد و بر اهمیت حفظ و تدوام آرمان‌هایی چون استقلال و آزادی تأکید کرد.

جاودان سیرت افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان از طریق برگزاری اجلاسیه‌ها و تولید محتوای مرتبط با دوران پرافتخار جنگ ضروری است.

جاودان سیرت در این خصوص خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، تولید محتوا برای معرفی شهدا، برگزاری مسابقات هنری و ورزشی، نامگذاری اماکن و کلاس‌ها به نام شهدا، و تولید مستند از شهدای دانشجو از مهم‌ترین اقدامات کمیته دانشگاهیان استان بوده است.

شایان ذکر است؛ اجلاسیه شهدای دانشجوی استان در تاریخ 8 آبان‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: