سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۸  |  Tuesday, 25 March 2025
کد خبر: ۳۶۵۷۷
تعداد نظرات: ۱۰۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
خبر خوش برای کارکنان وزارت کشور؛

ممنوعیت بکارگیری مامورین در استانداری ؛ فرمانداری و بخشداری ها

دستورالعمل استفاده از نیروهای درون سازمانی در استانداری ؛ فرمانداری و بخشداری ها ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛پس از ابلاغ دستورالعمل اسکندر مومنی وزیر کشور به استانداران در خصوص ممنوعیت بکارگیری کارکنان از سایر دستگاه ها بصورت ماموریت در استانداری و زیر مجموای آن و پایان کار مامورین در مجموعه وزارت کشور ، این بار مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی طی مکاتبه علاوه بر تاکید بر اجرای دستورالعمل وزیر در “ممنوعیت بکارگیری افراد غیر از مجموعه استانداری ، در راستای ارتقای هویت و فرهنگ سازمانی و ایجاد انگیزش ؛ استفاده از همکاران استانداری و فرمانداری و بخشداری ها در دستور کار استانداران قرارگیرد”.

ممنوعیت بکارگیری مامورین در استانداری ؛ فرمانداری و بخشداری ها

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۰۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
8
10
راست
کرامت امیر حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
8
34
این دستور علاوه بر ایجاد انگیزه در کارکنان وزارت کشور باعث کاهش شدید کارها یرسیاسی در وزارت خانه های اجرایی هم میشود به عنوان مثال معلمان عزیز به جای تمرکز بر آموزش فرزندان این مرز بوم دنبال کار سیاسی برای پست های بخشداری و فرمانداری و استانداری و غیره ... میروند و باعث افت تحصیلی شدیدی در دانش آموزان می‌شود.
کرامت امیر حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
11
33
این دستور علاوه بر ایجاد انگیزه در کارکنان وزارت کشور باعث کاهش شدید کارها یرسیاسی در وزارت خانه های اجرایی هم میشود به عنوان مثال معلمان عزیز به جای تمرکز بر آموزش فرزندان این مرز بوم دنبال کار سیاسی برای پست های بخشداری و فرمانداری و استانداری و غیره ... میروند و باعث افت تحصیلی شدیدی در دانش آموزان می‌شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
پسر خوب این بخش نامه برای جلوگیری از ورود بیشتر نیروهای سپاه در وزارت کشور می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
سلام خود وزیر کشور ازیک نهاد نظامی به بالاترین مقام وزدات کشور منصوب شده است.
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
8
36
سلام
باید در ادامه این قید آورده میشد که از کارکنان وزارت کشور هم در جایی بصورت مامور استفاده نشود جاده نمی‌تواند یک طرفه باشد.
خسروزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
4
32
باید در ادامه دستور العمل اشاره میشد که بالعکس موضوع هم صادق باشد
پاسخ ها
شیث رحیمی
| Turkiye |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
باسلام، خیر باشما موافق نیستم همچنانکه به دستورالعمل جدید وزارت کشور موافق نیستم.
من خودم نزدیک 24 سال کارشناس وزارت کشور هستم. اولاً ارتقاء جایگاه بشدت متنزّل شده وزارت کشور بدست خود وزارت کشوری هاست که از ابتدا همواره وزیر رو از جای دیگر می آوردند. ممکن است شما بگویید تو هم در تایید دستورالعمل حرف میرنی آنوقت میگویی مخالفی؟! بله با آوردن وزیر مأمور مخالفم نه فرماندار یا بخشدار،،، این اولا: دوماً قاعدتاً این حرف قسمت دوم بنده برای اکثر مردم قابل قبول نیست آنهم اینکه بیشتر کارکنان وزارت کشور اصلا علاقه ای به پست فرمانداری یا بخشداری ندارند مثلا خود بنده سالهامدرک کارشناسی دارم، فرزند شهید هستم، خواهرزاده سردار شهید هستم و... باتوجه به وجود دولتهای موافق و تاکید هرگز قبول نکردم پست بگیرم البته ممکن است بگویید شاید شما ازمعدود افراد اینجوری باشید! خیر به جرأت عرض میکنم 80درصد وزارت کشوری ها دنبال پست نیستند. با این توجیه به جرأت عرض میکنم استان ما گیلان 17 شهرستان دارد شک نکنید استاندار نمیتواند 17 فرماندار از درون سازمان خود پیدا کند که...! حائز همه شرایط دولت های وقت و فعلی باشند نه اینکه توانمندی در این قسمت وجود ندارد. سوم حالا برفرض پذیرش این دستورالعمل! اینهمه سال آز جاهای دیگر بعنوان مأمور به وزارت کشور آمده اند ایندفعه ولو از اینطرف به وزارتخانه های دیگر بروند. و نکته پایانی اینکه هرکسی از هر وزارتخانه معمولا صرفا فقط امور تخصصی خودشان را مسلط هستند بافرض تسلط اما وزارت کشوری ها تقریبا شمّه ای بزرگ از همه یا اکثر وزارتخانه ها را دارا میباشند همیشه که مأمور الزاما پست نمیگیرد مممن است بعنوان کارشناس به جایی برود اینکه لیاقتش را غالبا دارا هستند ولی بالعکس صادق نیست خودتان هم بهتر میدانید این را!!!
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
اولا وزیر انتخابی از طرف ریس جمهور بوده و در مجلس رای گیری میشه، دوما نیروی انتظامی زیر مجموعه وزارت کشور است. پس مومن زاده مامور نیست.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
6
30
این بهترین فکر است باید اجرایی شود .
علی شهریاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
8
12
استفاده از نیرو های متخصص و کارشناس در هر حوزه بخصوص زیر مجموعه وزارت کشور و استفاده از ظرفیت های همان حوزه و عدم بکار گیری نیرو های سایر ادارات و نهاد های دیگر طرحی بسیار مبتکرانه و خلاقانه و از ابداعات دولت وفاق می باشد
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
12
خدا پدر مادرت را بیامورزد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
9
اگر اجرابشه خوبه رییس آموزش وپرورش دنبال خودنشان دادن هستن که فردافرمانده یا بخشدار یا مدیر فلان بانک بشه بخاطر ارتقا کارمیکنه اونم خارج از حیطه کارش طرف شیخ هست رییس اموزش وپروش شده شناخت وکارنداره فردا دانش آموز ما بدبخت میشه وترک تحصیل میکنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
6
اگر اجرابشه خوبه رییس آموزش وپرورش دنبال خودنشان دادن هستن که فردافرمانده یا بخشدار یا مدیر فلان بانک بشه بخاطر ارتقا کارمیکنه اونم خارج از حیطه کارش طرف شیخ هست رییس اموزش وپروش شده شناخت وکارنداره فردا دانش آموز ما بدبخت میشه وترک تحصیل میکنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
5
اگر اجرابشه خوبه رییس آموزش وپرورش دنبال خودنشان دادن هستن که فردافرمانده یا بخشدار یا مدیر فلان بانک بشه بخاطر ارتقا کارمیکنه اونم خارج از حیطه کارش طرف شیخ هست رییس اموزش وپروش شده شناخت وکارنداره فردا دانش آموز ما بدبخت میشه وترک تحصیل میکنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
4
اگر اجرابشه خوبه رییس آموزش وپرورش دنبال خودنشان دادن هستن که فردافرمانده یا بخشدار یا مدیر فلان بانک بشه بخاطر ارتقا کارمیکنه اونم خارج از حیطه کارش طرف شیخ هست رییس اموزش وپروش شده شناخت وکارنداره فردا دانش آموز ما بدبخت میشه وترک تحصیل میکنه
محمد خضری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
2
5
صدور دستورالعملهای مشابه در همه دولتهای سابق معمول بوده است.
ابتدا نیروهای غیر همسوی با دولت مستقر را کنار میگذارند و تعدادی از همکاران مجموعه وزارت کشور را در پستهای مدیریتی منصوب می کنند.
بعد از مدتی روز از نو روزی از نو یکی پس از دیگری نیروهای همسو وارد میشوند.
حجت زینی وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
9
خود شخص وزیر کشور مگر نظامی نبوده ؟؟؟
مهدی حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
3
7
این به نظرم افت هست برای وزیر و وزارت کشور که چنین بخشنامه ای میده،من ۲۶سال هست وزارت کشور خدمت میکنم،یه سری همکاری بی دست و پا دارم که برا چوپانی هم خوب نیستن بعد اینا برن بشن بخشدا یا فرماندار؟؟ ننگ هست ،طرف از بیرون میاد رییس میشه و بدون هیچ ترسی از آینده نظم برقرار می‌کنه و تخلف را می‌کنه برای کارکنان و مدیریت می‌کنه ولی اگر یکی داخلی باشه میگه فردا روزی من میشم زیر دست پس چه بهتر که عادی رفتار کنم و اصلا رفع تکلیفی کار کنم
پاسخ ها
معظمی گودرزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
آقا،چرا به چوپان توهین می کنی؟همان چوپانی هم کار پر طاقت وسختی است، در ضمن خیلی از انبیا شغل چوپانی داشته اند وضمن اینکه گوشت من وشما را تامین می کنند همان گوشتی که شما به همین سادگی از خرید آن ناتوانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
2
2
خود ایشون از نیروی انتظامی آمده و وزیر شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
10
کاش قانونی تصویب می کردند که جلوی دخالت نماینده گان را چه آشکارا چه پنهانی می گرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
مقامات استثنا هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
8
کاش قانونی تصویب می کردند که جلوی دخالت نماینده گان را چه آشکارا چه پنهانی می گرفتند
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
6
البته اگر نمایندگان مجلس اجازه اجرایی شدن این دستورالعمل را بدهند
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
6
سلام درود بر وزیر محترم نظر بسیار عالی وبجایی هست آخر چه لزومی دارد که در آینده ادارات مامور باشد
خوشنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
2
3
این بخشنامه جهات مثبت ومنفی دارد. رطب خورده کی منع رطب کند. مگر وزیر ومعاونینش وزارت کشوری هستند؟ اصلا تابحال کاراجرایی کرده اند؟ تابحال زیر نظر کدام وزارتخانه بوده اند؟ باید به نیروهای وزارت کشور احترام قائل شد، اما نباید از ظرفیت سایر دستگاه ها هم خود را محروم کرد؟ چند نفراز معاونان وزارت کشور استانداران جزو پرسنل وزارت کشور هستند که حالا که به فرماندار، بخشدار ودهیار! رسیده یادشان افتاده این تصمیم را بگیرند؟
اکبر صیام پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
3
دقیقا درست است سالهای پیش درشهرداری مشغول بودیم گروهی نظامی اورده بودند واقعا اطلاعاتشان درمورد پرسنل ضعیف بود یک روز به ما دستور میدادند یک روز دیگر سرپرست انتظامات را اشتباه به جار اتباع بیگانه میخواستند رد مرز کنند یک روز به ترمینال مسافربری میگفت پادگان کاوه پادگان زاینده رود ودفترمرکزی را ستاد مشترک خلاصه درست نبود
شیث رحیمی
|
Turkiye
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
بله من در پاسخ به دوستانی که فرمودند: این جاده باید دو طرفه باشد عرض کردم من خودم این قانون جدید را الزاما قبول ندارم و معتقد نیستم که لزوما این دستورالعمل منتج به نتایج ارزشمندی از حیث ارتقاء جایگاه کارکنان وزارت کشور می شود، هرچند در نگاه اول نشان دهنده ارزش گذاری به مجموعه وزارت کشور است.
ولی الزاما نیروهای زبده و کارکشته وزارت کشور علاقمند به اشغال پست های مدیریتی این وزارتخانه نیستند چرا همه فکر میکنند که ما با هر اعلام نیازی برای پست هایی مانند فرمانداری، معاونت فرمانداری چه سیاسی، امنیتی اش چه معاونت های دیگر یا حتی بخشداری همه سرودست میشکنند خیر اصلا اینگونه نیست،،، من خودم سالها پست کارشناسی دارم از خانواده شهید هستم چند طرفه فرزند، خواهرزاده، پسر عمه ووو ولی هیچگاه در این 23 سال 24 سال خدمت در وزارت کشور علاقه ای به گرفتن پست نداشتم بله قابل باور ممکن است نباشد ولی یقین بدانید حداقل 70درصد پرسنل وزارت کشور پیشنهاد پست های مدیریتی از رده های پایین تا بالا داشته اند ولی غالبا قبول نمیکنند.
حالا دلایلش بماند
چون وزارت کشور از دور دلبر است اما از نزدیک زال بر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
4
خیلی هم مبتکرانه نیست!چون درهردوره ای ازدولت ابلاغ می شود امادرنهایت باهرفرد یا جریان سیاسی که قدرت بیشتری برای چانه زنی دارد حتی بصورت مامور پذیرفته می شود
امیر رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
هر کسی باید در حیطه تخصصی خودش بکارگیری شود.واینکه افرادی از سایر دستگاهها بعضا"به جهت مباحث سیاسی وحبّ پست و مقام وارد وزارت کشور شوند اقدام خوبی نیست.ابلاغ دستورالعمل اگر در عمل اجرایی شود کار پسندیده ای است.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
1
من تعجبم که چرا هر وزارتخانه وهر ار گانی به فکر افراد خودش وباز نشستگانش می باشد مثلا اموزشگاههای رانندگی از افسران باز نشسته استفاده می کنند ووووشرکت نفت خدمات کلانی به باز نشستگانش می دهد وووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
1
احسنت عالی هست اگه عملی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
0
احسنت عالی هست اگه عملی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
0
احسنت عالی هست اگه عملی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
0
احسنت عالی هست اگه عملی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
1
احسنت عالی هست اگه عملی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
این بهترین دستورالعمل می باشد ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
این بهترین دستورالعمل می باشد ا
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
4
سلام صادر کننده این ابلاغیه خودش از فراجا می باشد.اولین نفر باید ازخودش شروع کند.
علی دلاوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
2
سلام ای کاش این بخشنامه اجرا می‌شد
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
0
سلام
خیلی خیلی تصمیم خوب و عالیه...
فقط همه عزیزانی که در ادوار گذشته داخل مجموعه استانداری و فرمانداری و... ورود کرده اند، عنایت کنند برگردانده شوند
و فقط منحصر به دولت شهید رئیسی نباشد
داودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
خسروزاده جان بمون همونجا کار کن فکر رفتن نباش
فتاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
0
اقای وزیر محترم بطور. کلی همین کار درست است درود بر دکتر مومنی متاسفانه همینکه از افراد غیر حرفه استفاده میشود نتیجه پزشک میشود شهردار درصورتیکه یکی که در راستای مهندسی عمران تحصیلات عالیه تازه معدل دانشگاهی هم بایستی مد نظر باشد پارامتر ها رعایت شود همچیز درست میشود یک زمان اقای رویانیان شد فرمانده راهنمایی چه بلوایی شد ب یک بدو ب۳ پ۱ پ۲ پ۳ یعنی من دراوردی چقدر هزینه این کار شدجناب اقای وزیر هر کسی در تخصص خودش باشد عالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
استفاده از متخصین در هر کاری باعث رشد میشود البته از تجمل گرایی هم باید کاسته شود استاندار فرماندار شهردار بخشدار بایستی در میدان باشند نه فقط برای نماز جمعه صف اول باشند باید در همه حال در میان مردم بدون تشریفات و حضور مسیولین در بین مردم خود دلگرمی دارد استاندار فرماندار بهشدار شهردار باید در بین مردم باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
سلام
من از سال نحوه به عنوان خدمات بخشداری بودم الان سه ماه به ما گفتن دیگه نیاین سرکار
منم بیکارم
چه باید کرد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
3
من در عجبنم که آقای اسکندر مومنی خودش از نیروهای نظامی ومامور دولت بوده.چطور به وزارت دولت رسیده؟
زیرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
3
زمانی درست و بجا خواهد بود که هر کس در حوزه تخصص خودش کار کند در این صورت ابتدا خود جناب عالی باید سراغ نظامی گری نه وزارت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
سلام نظامی هابهترین هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
سلام ا فغان چرا کار کردن برای شما به خدا یک ایرانی
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
باسلام درصورتی که عکس دستورعمل برای کارمندان وزارت کشور هم تصویب شود ادارجات تخصصی وبهروری بهتری دارد در غیر این صورت جاده یک طرفه ای که برای وزارت کشور در نظر گرفته شده
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
باسلام درصورتی که عکس دستورعمل برای کارمندان وزارت کشور هم تصویب شود ادارجات تخصصی وبهروری بهتری دارد در غیر این صورت جاده یک طرفه ای که برای وزارت کشور در نظر گرفته شده
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
1
نیروی انتظامی زیرمجموعه وزارت کشورهست مومنی هم ازوزارت کشور هست چقدر خوبه کسی که انتقادمیکنه کمی مطالعه واطلاعات داشته باشه
پاسخ ها
رضا داوودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
نیروی انتظامی اینوجور مواقع زیر مجموعه وزارت کشور بعد موقع عمل حرف فرماندارهارو هیچی حساب نمی کنه
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
0
سلام.نیرویانتظامی نیززیرمجموعه وزارت کشوراست.ممنون
پاسخ ها
سید یعقوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۱۷
شهرداری هم نیز زیر مجموعه و تمامی امورات ما زیر نظر وزارت کشوره ولی مخالفت میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
وزیر کشور خودش از وزارت کشور نیست درسته رهبری دستورداده نیروی انتظامی باید زیر مجموعه وزارت کشور بشه اما نیروهای انتظامی از وزارت کشور نیستند بعد در خیلی از فرمانداری‌ها نیروی توانمندی بشه فرماندار نیست
افشین جعفری
|
United States of America
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
باسلام ، بیننده محترم ، همه هم همانند هم نیستن مایه فرمانداردرچهاروبختیاری بخش کیارداریم که منطقه ای که تحت پوشش بودرو کلا عوض کرد یه کارهائی انجام داد که اونیکه کلا مدرکش بودانجام نمیدادبازهم باکمبودبودجه ولی خیلی کارهای عمرانی خوبی انجام دادوجاداره که اززحمات بی دریغش تقدیروتشکر بعمل اوریم که زبان مردم منطقه است که تمام ممنون داراین شخص محترم هستن ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
2
پس منتظر باشیم وزیر برگرده به نیروی انتظامی و کار نظامی بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
1
0
وزیر کشور پیش از این در دولت کار می کرد ضمنا رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی، وزیر کشور را به سمت جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در نیروی انتظامی منصوب کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
2
0
رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی اسکندر مومنی وزیر کشور را به سمت جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در نیروی انتظامی منصوب کردند.

برابر ابلاغیه ریاست دفتر فرماندهی کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۳ دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور را به سمت جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در نیروی انتظامی منصوب کردند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
پس آقای وزیر شما هم جز کارکنان وزارت کشور نیستید .پس بروید
سیستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
سلام بر گواران
من در انتهای خدمت در وزارت کشور هستم اگر مدیران بالادستی خود وزارت کشور خاک این صحنه را خورده باشند بهتر به مسائل روحی روانی و کارکنان خود را خواهند فهمید خواهشن اول از خود وزارت خانه ها شروع شود .تا بارقه امید در ارکان وزارت کشور صورت گردد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
لطفا جلوی دخالت نمایندگان مجلس و بگیرید برای آسنا های خودشون پست و مقام می‌گیرند و میزارنشون جای رییس یه اداره مهم که اصلا این کاره نیستند.
ورناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
بهتر است بیندیشیم ونظر بدهیم...
شایستگان باید در راس هر مسئولیتی باشند...مگر وزارتخانه ها دیگر یا شاغلین دیگر جز این مملکت نیستند! چه بسا افرادی هستند .بهتر برای هر جایگاه افراد در شان جایگاه در نظر گرفته شوند!
تصمیمات باندبازی و فامیل بازی مملکت را به این روز رسانیده....چطور یک‌ مدیر موفق نمی تواند سکان یک شهر را دردست بگیرد؟ اما یک کارمند جز ونا آشنا از همه لحاظ ضعیف چون از بدنه وزارت کشور هست ..می تواند مدیریت یک شهر را دردست بگیرد؟!
کار خوب این است که فرمانداری ها را مردم انتخاب کنند یا چهره های مردمی کار مردم در دست بگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
با سلام
بنده از کارکنان وزارت کشور ودارای ۲۰ سال سابقه خدمت با دو مدرک دکتری سیاسی و کارشناسی عمران می باشم ولی به دلیل نداشتن رابطه ۳۹ سال کارشناس هستم،خودم لمس کردم معلمی با لیسانس تاریخ با ۲۸ سال خدمت در آموزش و پرورش از طریق نماینده رئیس من شد،و حال اگر زودتر از موعد بنده را بازنشست کنند ممنون میشم درخواست دادم موافقت نکردنند،کارکنان وزارت کشور هم به لحظ حقوقی و هم گرفتن پست مظلوم واقع شدند
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
کاش این بخشنامه در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی که بازترین دستگاه برای جولان نیروهای دیگر سازمانها هست اجرا بشه
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
سلام . اینا همش خوب ، آیا برای همه رعایت‌ میشه ؟
در واقع از هیچ‌نهاد یا دستگاهی نباید در دستگاههای دیگه استفاده بشود و هر فردی در حوزه ظرفیت سازمانی خودش بطور تخصصی ارتقا پیدا کند خیلی بهتر است.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
باید هر وزارتخانه ای برای خودش نیروی متخصص ازطریق دانشگاه تربیت وجذب کند چرا بعد از ۴۵سال هنوز وزارتخانه مهمی مثل وزارت کشور نیروی خوب ومتخصص به تعداد کافی نداشته باشد؟متاسفانه دراین مدت دولت ها فقط از نیروهای خودشان را آورده‌اند برایشان مهم هم نبوده از کجا به کجا باشد. اینا بازی ها ی سیاسی است
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
باید هر وزارتخانه ای برای خودش نیروی متخصص ازطریق دانشگاه تربیت وجذب کند چرا بعد از ۴۵سال هنوز وزارتخانه مهمی مثل وزارت کشور نیروی خوب ومتخصص به تعداد کافی نداشته باشد؟متاسفانه دراین مدت دولت ها فقط از نیروهای خودشان را آورده‌اند برایشان مهم هم نبوده از کجا به کجا باشد. اینا بازی ها ی سیاسی است
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
چرا بخشنامه صادر میکنید همه را کله پا کردید بدبخت کارمند هم روش آقای وزیر چرا خودت مامور شدی
خواهان عدالت
|
United States of America
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
وزیر محترم لطف کن جهت برگزاری انتخابات شوراها هر چ زودتر اقدام کنید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
1
باید از تمام ارگانها و سازمانها و وزارت خانه ها در وزارت کشور باشند ولی کنترل شده وازنیروهای متخصص
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
مشکل آوردن نیروی خارج از وزارت نیست مشگل ی عده بی سواد هست که بخاطر رابطه یا حزب ویا سفارش دیگری در رأس امور بخشداری‌ها یا فرمانداری‌ها قرار میگرن وهرروز بجای پیشرفت.پس رفت میکنیم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
بوی کباب که بیاد همه هوس میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
بنده ۲۵سال با مدرک کارشناسی عمران خدمت کردم روزی مدیر عامل جدید اومد وهمه ای نیروها را جابجا کرد یروز مرا صدا زد و گفت می‌خواهم بزارم کارشناس فضای سبز گفتم آخه منکه اصلأ از کشاورزی و فضای سبز چیزی بلد نیستم.گفت از سرکارگران کم‌کم یاد میگری .اینه مملکت ما
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۹
0
0
متاسفانه انقدر نیروی وارداتی به وزارت کشور تحمیل شده که هویت وفرهنگ سازمانی وزارت کشور از بین رفته است.استانداردولت زییسی در اردبیل که از بستگان نزدیک امام جمعه اردبیل هم بودآنقدر نیرو به صورت کاملا غیرقانونی از بیرون اورده بود که در دفتراستاندار یک نفر کارمند وزادت کشوری حضور نداشت همه نیروهای دفتر استاندار وارداتی بودند.استاندار نبود بیشتر بوستاندار بود
.....
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
1
چرا بالعکس این دستورالعمل ابلاغ نشده که کارکنان این دستگاهها اجازه انتقال و کار در دیگر بخش های استان‌ها ندارن
سیدعلی
|
Finland
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
1
مگر خود وزیر کشور از مجموعه وزارت کشور است قربان برم خدا را یک بام ودوهوا
رضا
|
Finland
|
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
سلام .امیدوارم این بخشنامه اجرایی شود ..نمیشود وزارت کشور در بین کلیه وزارتخانه ها جز چهار وزارتخانه که کمترین حقوق را میگیرند طبق آمار سازمان آمار کشور..چهار عدد پست هم در اختیار سایر دستگاهای دیگر باشد ..طرف مامور میشود از آموزش و پرورش حقوق آنجا را میخواهد وپست وزارت کشور وچرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
به نظر من هم خوبه هم خوب نیست بستگی به استعدادها دارد اما شدنی نیست چون اکثریت پستهای کلیدی خارج از وزارت کشور آمده و همان سخن پیامبر اسلام که خودش آن روز خرما خورده بود و علاج مریضی هم خرما نخوردن بود
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
این همه نوشتین وتایپ کردین ولی یکتفرتون ازمردم نگفتیدازاینهمه گرانی کره شده آقاکره تخم مرغ راامروزگرفتم۷۵ خودروی بی کیفیت شده س ربه جهنم ووووو.‌‌‌‌..فقط همتون دنبال پست ومقام هستیدوراه میانبرمتاسفانه؟؟؟؟؟!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
1
نود درصد کارمندان وزارت کشور بیخود حقوق می گیرند که بنر بچسبانند و در انتخابات و نماز جمعه شرکت کنند
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
با عرض سلام از ریشه درست کنید خود وزیر کشور از کجا انتخاب شده متاسفانه هیچ کدام سران تخصص خود رادارد ۱۹ سال صدا وسیما بود رفته وزیر میراث و فرهنگی شد چندین مورد از وزرا همین موارد دارند که وقت جای آنها عوض می‌شود بزرگوار شما چنین دستور را صادر کردی اول اطرافیان درست کن بعد وارد استانها شو فقط خدا یاریمان کند.این دستورات وبخش نامه ۲۴ ساعت اعتبار وعمل ندارند آروزی سلامتی برای رهبر عزیزمان ومسئولین خدمتکاران
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
1
والا اگر از وزارت کشور و آموزش و پرورش تو دستگاه های دیگه مامور نشوند خیلی اوضاع دستگاه دیگه بهتره و از سیاست زدگی خارج می شوند
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
والا اگر از وزارت کشور و آموزش و پرورش تو دستگاه های دیگه مامور نشوند خیلی اوضاع دستگاه دیگه بهتره و از سیاست زدگی خارج می شوند
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
والا اگر از وزارت کشور و آموزش و پرورش تو دستگاه های دیگه مامور نشوند خیلی اوضاع دستگاه دیگه بهتره و از سیاست زدگی خارج می شوند
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
هو العلیم هو الحکیم هو العزیز
از جنس ولایت فقیه امام و رهبری بودن ایمان
تقوا عدالت باشد اما چی کنیم اخرالزمان ظهور
حجت خدا درجهان اسلام باشد نماز بی ولایت
بی نمازی است تعبد نیست نوعی حقه بازیست ااگر فرهنگتان فرهنگ دین است چرا اهنگتان کفر افرین است هرکس به رفتار عمل کوشش کاهش درد فقرا و مومنین بودند اهل ولایت فقیه بودند ۴میلیون منتظران ظهور اماده شهادت گمنام و آشکار امام زمان عج در کربلای ایران فقرا ومومنین شاد دیدند هر جا فقرا مومنین نا شادند انجا از جنس جمل صفین نهروان و کربلا ناکثین و مارقین قاسطین دیدند هرجا اشراف زادگان زنا حرام زاده شاد دیدند به یقین اهل انجا نفوذی دشمن داخلی حکومت اسلامی شهیدان و فقرا دیدند دربین پسماند پهلوی ولیبرال قدرت و ثروت دزد غارتگربودن
درک فهم شعور عدالت دیدن از جنس پیروان علی ع باش یک پا درزمین علی ع ویک پا در زمین دشمنان عدالت انجا درک فهم شعور امام علی ع دیدن یارب نظر تو بر نگردد بر گشتن روز گار سخت است روزی است مومن و فقیر
در اوج ذلت تحقیرنند کربلای ایران اوج عزت و
شادی شیعیان باشد کاخ برج اشرافیت لاکچری اصناف و احزاب اساتید دزر غارتگر در اوج ذلت
گرسنه مرگ انی باشد یارب ۴۶ سال منافقین معاندین معارضین باعث رنج شیعیان باشند
یالثارات الحسین پرچم امام زمان عج در کربلای ایران اللهم عجل الولیک الفرج پرچم جهانی لا اله الا الله محمدا رسول الله علی ولی الله بر مومنین و مسلمین و مستضعفین جهان مبارک انشا الله او می آید منتظر ظهور امام زمان عج در کربلای ایران با علم نوری در فضا
پرچم یالثارات الحسین آیه ۵۷ سوره نور
ال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
1
می بایست بخش نامه کنند که انتصاب نیروهای وزارت کشور در سایر وزارتخانه ها، ممنوع شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
1
خود وزیر کشور که بخشنامه کرده بایدازخودش شروع کنه رطب خورده نمیتونه منع رطب کنه
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
این کار دو بعد داره اولا اگر کارمندان وزارت محترم کشور به قدرکافی کارآمد بودند که نیازی به ماموریت افراد خارج از مجموعه نبود ثانیا این بخشنامه بایدر راس و سطح مدیران ارشد همانند استاندار و فرماندار و بخشدار اجرایی شود فرماندار غیر وزارت کشوری دلش به حال مجموعه و شهر زیاد نخواهد سوخت وکذا استاندار غیر وزارت کشوری اما بیشتر رده های کارشناسی به نطرم استفاده از افراد با تجربه وکارشناسان ایرادی ندارد البته افرادی که از مجموعه های تحت امر وزارت کشور باشند اولویت دارد . دامن زنندگان به این موج کارمندانی هستند که نام وزارت کشور را به یدک می کشند و از دیدن خدمات بی منت کسانی که بی ادعا و از صمیم دل وجان از سایر مجموعه ها وبیشتر از مدعیان کار می کنند در عذابند ضمنا این موصوع را هم قبول میکنم که مجموعه های وزارت کشور برای برخی افراد خارج از مجموعه سکوی پرتاب برای کسب رزومه و سمتهای اداری مهم برای اغراص سیاسی شده بود .
جعفر احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
1
0
با سلام. واقعا این کار مبتکرانه هست اگه اجرایی بشه خیلی عالی میشود اونی که کارمند وزارت کشور هست عمری در کارهای اجرایی کار کرده فوت وفن کار را بهتر از من میدونه که کار بخشدار و فرماندار چیست ولی تا بنده از یه اداره ای دیگه برای فرمانداری برم تا بخوام کار فرمانداری را یاد بگیرم شهر فلج شده.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
1
0
این بخشنامه عالی است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
1
0
این بخشنامه عالی است
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
1
0
اولین قدم مثبت دردولت ۱۴هم
بازنشسته
|
Germany
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
1
0
اولین قدم مثبت دردولت ۱۴هم
بازنشسته
|
Germany
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
1
0
اولین قدم مثبت دردولت ۱۴هم
ظالم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
توی این کشور هیچی سر جایش نیست . ظلم از نظر معنی اش در لغت عرب یعنی گذاشتن چیزی غیر سر جایش ! وضع شیئ به غیر موضعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
همیشه وزیران کشور در دولت های گذشته ماهای اول که وزیر می شوند از این بخشنامه ها صادر می کنند. ولی هیچ گاه اجرایی نمی شوند.
هر تصمیمی که نمایندهایمجلس برای استاندار. فرمونداروبخش دار می‌گیرند همون اجرایی می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
همیشه وزیران کشور در دولت های گذشته ماهای اول که وزیر می شوند از این بخشنامه ها صادر می کنند. ولی هیچ گاه اجرایی نمی شوند.
هر تصمیمی که نمایندهایمجلس برای استاندار. فرمونداروبخش دار می‌گیرند همون اجرایی می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
همیشه وزیران کشور در دولت های گذشته ماهای اول که وزیر می شوند از این بخشنامه ها صادر می کنند. ولی هیچ گاه اجرایی نمی شوند.
هر تصمیمی که نمایندهایمجلس برای استاندار. فرمونداروبخش دار می‌گیرند همون اجرایی می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
همیشه وزیران کشور در دولت های گذشته ماهای اول که وزیر می شوند از این بخشنامه ها صادر می کنند. ولی هیچ گاه اجرایی نمی شوند.
هر تصمیمی که نمایندهایمجلس برای استاندار. فرمونداروبخش دار می‌گیرند همون اجرایی می شود.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۳۰
0
0
این کار رو باید از اول انجام میشد تا یک معلم پرورشی نشه فرماندار یه شهر که هیچ تجربه ای در مورد وظایف فرمانداری و کار سیاسی نداره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۰
0
1
استاندار و فرماندار و بخشدار نماینده عالی دولت به معنای حاکمیت هستند نه نماینده وزارت کشور! اگر بپذیریم که صرفا باید در جایگاه استانداری و فرمانداری و بخشداری از بدنه وزارت کشور باشند در اینصورت در جغرافیای بزرگتر باید بگوییم رییس جمهور نیز از جنس وزارت کشور باید باشد که تاکنون تقریبا هیچ کدام از رییس جمهورها اینطور نبودند. لذا جایگاه وزارت کشور بعنوان شیخ الوزرا و یک وزارتخانه عام هست که می توان از همه ظرفیت ها در آن استفاده کرد و صرفا متعلق به وزارت کشور نیست. هر چند معتقدم باید سازوکار جذب و رشد و تعالی کارکنان وزارت کشور تهیه و طوری اججرا شود که برترین ها شوند و از حیث شایستگی نیازی به ورود سایر ارگان ها نباشد ولی متاسفانه چنن چیزی وجود ندارد و بسیار با حد مطلوب فاصله داریم
نظرات بینندگان