« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
افسانه فوتبال کشور آرژانتین، دیگو مارادونا، معتقد است گل پیروزی بخش لیونل مسی مقابل ایران را با مداخله خدا اتفاق افتاده و چیزی شبیه دست خدای او مقابل انگلیس بوده است

 

در حالی که شاگردان سابه یا در تیم ملی آرژانتین در برابر شاگردان کی روش در تیم ملی ایران، زمین گیر شده و نتوانستند تا دقیقه 90 دروازه این تیم را باز کنند، لیونل مسی فوق ستاره تیم بارسلونا موفق شد با ضربه ای زیبا دروازه علیرضا حقیقی را باز کند.

دیگو مارادونا، اکنون ستاره 26 ساله هم وطنش را مورد ستایش قرار می‌دهد و در ستون ویژه روزنامه Times of India که به مارادونا اختصاص دارد او نوشت:

"آرژانتین با مداخله الهی روی ضربه کاپیتانش موفق شد در وقت‌های اضافه پیرو بازی شوند.مسی در دو جام جهانی گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده بود، امّا اکنون در دو بازی دو گل به ثمر رسانده است. او راهی را آغاز کرد که همگان از او انتظارش را داشتند. ضربه او، مانع این شد تا بهترین نتیجه تاریخ فوتبال کشور ایران رقم خورد، چراکه وقتی شما بهترین بازیکن دنیا در این نسل طلایی فوتبال را دارید، تیم مقابل حرفی برای گفتن نخواهد داشت. جای گیری، توپ ربایی، و چرخش مناسب و به اندازه توپ، همه از توانایی های لیونل مسی بود."

مارادونا در ادامه نوشت:

"آرژانتین به هیچ عنوان بازی خوبی ارائه نکرد، آن‌ها که در سیستم 4-3-3 خوب بازی می‌کنند بازی را شروع کردند، امّا این ایران بود که هر کاری که می‌خواست انجام داد. درست شبیه اتفاقی که برای برزیل مقابل مکزیک افتاد. عبور از دیوار دفاعی تیم ملی ایران کار مشکلی بود و هیچ جایی برای خودنمایی نبود، امّا برخلاف برزیل، آرژانتین رو نبوغ مسی و کفش خدای مسی توانست نتیجه را به سود خود تمام کند."

مارادونا بیست و هشت سال قبل، در فینال جام جهانی با دست دروازه انگلستان را باز کرد تا این تیم قهرمان جام جهانی شود. از آن زمان آن تاکنون از گلی که مارادونا با دست به ثمر رساند به عنوان دست خدا یاد می‌شود. امروز سالگرد آن روز است و مارادونا گل مسی را "کفش خدا" می‌داند.(طرفداری)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین