پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۴  |  Thursday, 25 September 2025
کد خبر: ۳۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۴ - ۰۱:۰۳
گامی برای ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان ؛

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه 111 پاسخگوی شهروندان می‌شود/ جزئیات

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳، علی‌اصغر قلی‌پور – مدیرکل این نهاد – به منظور شنیدن درخواست‌ها، مشکلات و پیشنهادهای مردم، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ آماده گفت‌وگو و پاسخگویی خواهد بود.

 آوای رودکوف:در راستای تقویت ارتباط دوسویه میان مردم و مسئولان و پاسخگویی شفاف، برنامه ارتباط مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

بر اساس این برنامه، علی‌اصغر قلی‌پور، مدیرکل کمیته امداد استان، روز چهارشنبه ۴ مهرماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱، از طریق سامانه ملی تلفنی ۱۱۱ آماده ارتباط با شهروندان خواهد بود. این سامانه، به عنوان پل ارتباطی مردم با دولت، امکان تماس مستقیم جهت طرح مشکلات، بیان پیشنهادها و دریافت راهکارهای لازم را فراهم می‌کند.

کمیته امداد با تأکید بر ضرورت تقویت این شیوه‌های ارتباطی، هدف از این اقدام را پاسخگویی سریع، تسهیل پیگیری درخواست‌ها و ایجاد اعتماد بیشتر میان مردم و مسئولان عنوان کرده است. شهروندان می‌توانند در زمان تعیین‌شده با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و دغدغه‌های خود را به صورت مستقیم با مدیرکل این نهاد در میان بگذارند.

نظرات بینندگان