« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۷
ساخت مدرسه شش کلاسه شهرک فجر شهرستان لنده با دستان خیرین مدرسه ساز گامی دیگر در راستای محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی آموزش و پرورش این شهرستان می باشد

آوای دنا :صبح دیروز اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده پذیرای دونفر از خیرین جوان و خوشنام کشورمان به منظور دیداری صمیمانه باکارکنان این اداره و بازدید از فضایی که قرار است با دستان مهربان این دو خیر عزیز احداث شود ،بوده است.

در این دیدار صمیمانه علاوه بر رئیس و جمعی از مسولان آموزش و پرورش ،امام جمعه ،بخشدار مرکزی و جمعی از کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان ضمن حضور در جلسه از اقدام خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر نمودند.

حجت السلام کیانی اصل امام جمعه لنده در این نشست صمیمی با اشاره به سنت پسندیده مدرسه سازی توسط خیرین مدرسه ساز این برنامه را از بزرگترین عبادات دانستند.وی با اشاره به وجود استعدادهای درخشان در شهرستان، بزرگترین مشکلات فرهنگی این منطقه را کمبود فضای آموزشی دانستند و ابراز امیدواری کردند تا با مشارکت خیرین ،بخش خصوصی و مسولین این مشکل برطرف گردد.

همچنین سید عیسی تقوی فرد ضمن خیر مقدم به خیرین مدرسه ساز گفت:گفت : مدارس محل پرورش انسان های بزرگ است و مراکز آموزشی باید از بهترین و مجهزترین مراکز یک کشور باشد.

ایشان تعداد مدارس این شهر در پیش از انقلاب را یک مدرسه دانست که هم اکنون به یکصد مدرسه رسیده است .ایشان از هم استانیهای خود در تهران و سایر استانها که زمینه ی حضور خیرین و همچنین ارسال تجهیزات آموزشی و اداری را به این آموزش و پرورش ایجاد نموده اند تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این جلسه از محل احداث مدرسه جدید در شهرک فجر بازدید بعمل آمده است.

شهرستان لنده با ياسوج مرکز گهگيلويه و و بويراحمد حدود 200 کيلومتر فاصله دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: