« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
صندلی مدیریت شاید برای شما از عسل هم شیرین تر باشد اما برای مدیری که سال های سال مدیر بوده مانند زهر تلخ است ، تحمل این مسئولیت سنگین فقط و فقط برای خدمت به مردم و خشنودی خداوند متعال است.برای به دست اوردن این صندلی دست به هر کاری میزنید حتی اگر دشمنی با خداوند هم باشد ، باشد که خداوند همه ما را هدایت کند

آوای دنا-حامد اتابک : سیاست می تواند هدفی برای به کمال رساندن جامعه مدرن امروزی باشد، و بلعکس با سیاست می توان جامعه را در جهت منفی دگرگون کرد !دروغ گفتن بعنوان سپری در برابر هجمه های اجتماعی و یا راهی برای رسیدن به اهداف تعیین شده معقول یا غیر معقول خواهدبود، می دانیم که دروغگویی و برعکس جلوه دادن حقیقت ها در عرف جامعه واز بعد نزاکت اجتماعی و ارزشهای دینی اقدامی ناپسند است، اما متاسفانه این امر ناپسند اجتماعی سیاسی، بخشی از رفتارها ، و زندگی برخی از سیاسیون را تشکیل میدهد.
اما ان دسته از سیاسیونی که به فکر مردم و مصلحت نظام هستند نباید اجازه دهند سیاست بازان تکراری و ناکارآمد چوب حراج به عزت استان کهگیلویه و بویراحمد بزنند و کسانی که با اختلاف ،بداخلاقی، کینه ورزی و دروغ و ریا می خواهند قدرت نمایی کنند، و مردم را فریب دهند!!! که شاید در اینده دوستانشان بر مسند قدرت تکیه دهند! باید مردم را از این سیاست بازان خود فروخته اگاه کرد.
آنچه که در چند روز اخیر در یکی از رسانه ها مبنی بر تخریب مدیرکل یک سازمان مشاهده کرده ام بسیار نگران وضع موجود سیاسی در استان شده ام !! برای اینکه خبری را جنجالی و بحث بر انگیز منتشر کنند دست بر روی احساسات مردم گذاشته و عواطف مردم را بر اساس دروغ و فریبکاری جریحه دار می کنند قشر معلول را هدف قرار داده و بر اساس تخیلات خود خبر تهیه کرده و واقعیت ها را وارونه منتشر می کنند و با گرفتن چند عکس از خود و خیر محترم که نا خواسته وارد بازی سیاسی این دغل بازان شده است . سعی در فریب افکار عمومی دارد . ایا تا کی باید این دغل بازان سیاسی عملکرد مسئولین کارامد و خدمتگزار را بد بینانه و دور از واقعیت بیان کنند و با نوشتن سیاه نامه کارنامه خوب مدیران استانی ما را خدشه دار کنند ، واین سیاسیون خود فروخته با بازیچه قرار دادن چند رسانه افکار مسموم خود را در معرض دید مردم قرار دهند؟؟ تا کی باید مسئولین ارشد استانی و مردم استان چوب این دسته از افراد را بخورند ؟!!!
خبرنگاران باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و در انعکاس مطالب واقعیت ها را بیان کنند.بعضی افراد می خواهند با پخش شایعات و دروغ پردازی در استان تنش ایجاد کنند تا به اهدف سیاسی خود برسند. مدیران ما از نقد منصفانه استقبال می کنند اما این روزها شاهد هستیم که عده ای با دروغ و ترفندهای سیاسی غیرمعمول و به دلیل اهداف جناحی و گروهی به دنبال تخریب مدیران استانی هستند که شاید به خیال خام خود مدیران مد نظر خود را جایگزین کرده و قدرت را در ادارات استان در دست بگیرند ! ایا این ضعف سیاسی نمی باشد که برای به هدف رسیدن و فشار اوردن به مسئول ارشد استانی دست به دامان چند خبرنگار خودفروخته که دوستان من در رسانه ها انها را بعنوان سیاه نامه نویسان میشناسند نه خبرنگار! می شوند.
صندلی مدیریت شاید برای شما از عسل هم شیرین تر باشد اما برای مدیری که سال های سال مدیر بوده مانند زهر تلخ است ، تحمل این مسئولیت سنگین فقط و فقط برای خدمت به مردم و خشنودی خداوند متعال است.برای به دست اوردن این صندلی دست به هر کاری میزنید حتی اگر دشمنی با خداوند هم باشد ، باشد که خداوند همه ما را هدایت کند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
علی غلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
2
احسنت به این قلم و بینش نویسنده ی این مطلب خدا پشت و پناهت
تاج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
برادر عزیزم چنین فردی در دولت تدبیر جایی ندارد باید یا اقای تا و یا اقای تق و یا اقای خا برای وی سفارش بدن چون استان الان در دستان این سه نفر می باشند!!!!!!
نصیحت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
دولت تدبیر راه خود را گم نکند و بر مرکب اعتدال و تدبیر بماند و از مرکب پا شکسته ی اصلاحات پیاده شود و دیگر خود دانید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: