« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کارگردان سریال پد خندق گفت: شهید جان‌محمد کریمی به خواب یکی از دوستان آمده و به من سفارش کرده بود در فیلم پد خندق بیشتر به مظلومیت بچه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این حماسه بپردازم

 به گزارش آوای دنا به نقل از خبرگزاری فارس ،بهنام نوروزی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: از سال 88 به خاطر علاقه خاصی که به دلاوری‌های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در حماسه پد خندق داشتم، ساخت این فیلم را با وجود تمام بی‌مهری‌ها آغاز کردم.

کارگردان سریال و فیلم پد خندق اظهار کرد: در طول پنج سال از ساخت این فیلم کم و کاستی و مشکلات زیادی بر سر راه این گروه فیلم‌ساز وجود داشت.

وی افزود: با توکل بر خدا و کمک شهیدان این کار هنوز ادامه دارد که تلاش می‌کنیم کاری ماندگار در سطح ملی، در شان رزمندگان استان حاضر در عملیات پد خندق بسازیم.

نوروزی گفت: در استان ما علی‌رغم شهامت‌ها، دلاوری‌ها، شهادت‌طلبی و مظلومیت‌ها دفاع مقدس سندی از این رشادت‌ها وجود ندارد که در تمام عملیات‌ها رزمندگان این استان از جان و دل مایه گذاشتند.

کارگردان سریال پد خندق با اشاره به اینکه یکی از شهیدان جنگ تحمیلی در خواب یکی از دوستان از من خواسته بود مظلومیت رزمندگان پدخندق را بیشتر مورد توجه قرار دهم، افزود: مظلومیت خاص فرزندان استان در جنگ بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌هایی از خانواده شهدا دارم که متاسفانه برخی از خانواده‌های شهدای ما در محروم‌ترین وضعیت زندگی می‌کنند که این جای تاسف دارد.

نوروزی تصریح کرد: با 168 خانواده شهید و آزاده این استان مصاحبه و گفت‌وگو داشتم که ساختن فیلم و اثر از رزمندگان این استان کار یک نفر نیست و بر اساس ذهنیات قابل ساخته شدن نیست.

کارگردان پد خندق افزود: پد خندق موضوع و حماسه‌ای بود که اگر در یک استان به غیر از کهگیلویه و بویراحمد بود، یک فیلم که نه بلکه فیلم‌ها از این رشادت و دلاوری ساخته می‌شد.

وی تاکید کرد: مسئولان استان اعتبارات لازم برای ساخت این فیلم را در اختیار ما قرار دهند که ساخت کار با کیفیت پایین شایسته رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

نوروزی ادامه داد: متاسفانه ما به دلیل مشکلات مالی از بازیگرانی استفاده کردیم که در شان شهدای این استان نیستند.

کارگردان سریال پد خندق عنوان کرد: با تمام دانش و احساسم و با همت گروه حرفه‌ای که این کار دارد تلاش می‌کنیم این واقعه را به یک واقعه ملی تبدیل کنیم و فیلمی مورد رضایت مخاطبان بسازیم.

به گزارش آوای دنا،شهید جان محمد کریمی از فرماندهان ویژه پد خندق بوده که بعد از جانفشانیهای زیاد در این عملیات به درجه رفیع شهادت نایل آمده است وی از فرزندان برومند شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد .

منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: