« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
مرداد /  ما بدهکاریم به کسانی که صمیمانه ز ما پرسیدند معذرت می خواهم چندم مرداد است ؟ و نگفتیم /  چونکه مرداد گور عشق گل خونرنگ دل ما بوده است

آوای دنا:در دهمین سال از غروب غم انگیز شاعر برجسته ایل و دیارمان زندیاد حسین پناهی ،همان رادمردی که بزرگان حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات ایران اسلامی سادگی و تواضع،تعهد، زیبایی سخن وگفتار وفلسفه اش  را سرلوحه افکار برنامه ها واهداف خود قرار داده اند ،جمعی از اهالی فرهنگ ،هنر و رسانه شهرستان لنده در کنار آرامگاه ساده و زیبایش گرد آمدند و با قرائت فاتحه و صلوات یاد و خاطره اش را گرامی داشته اند.

حسین پناهی متولد ۶شهریور۱۳۳۵مطابق با۲۸اوگوست ۱۹۵۶در روستای دژکوه از توابع کهکیلویر بویر احمد متولد شد.پدرش علی و مادرش کنیز نام داشت. 

و او بعد از سالها هنرمندی و استادی و افتخار آفرینی برای ما سرانجام  در ۱۴ مرداد ۱۳۸۳ و در سن ۴۹ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت و در قبرستان شهر سوق به وصیت خود او فقط به خاطر اینکه مادرش در آنجا دفن شده‌است، به خاک سپرده شد.

وباید اذعان نمود که « هر گل که بیشتر به چمن می دهد صفا     گلچین روزگار امانش نمی دهد»

روحش شاد و یادش گرامی باد/

مدیر مسول آوای دنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: