« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
دکتر امیر حسینی: طرح ایران ویژن در تمام کشورهای زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC )با هدف ارتقای سطح فوتبال اجرا می شود

آوای دنا :در جلسه ای با حضور دکتر امیر حسینی مدرس طرح ایران ویژن ، پرویز موسوی رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسولین هیات های فوتبال استان و شهرستانها جلسه توجیهی طرح ایران ویژن در یاسوج بر گزار گردید.

در این جلسه دکتر امیر حسینی گفت:طرح ایران ویژن در پنج مرحله برنامه هایی نظیر برگزاری لیگ های استانی، برگزاری دوره های مختلف مربیگری و داوری، توسعه باشگاه ها، ایجاد مدارس فوتبال و نگرش صحیح به پرورش جوانان را بر پایه چهار محور ارزیابی، برنامه ریزی، اجرا و بررسی در دستور کار قرار داده است.
مدرس طرح ایران ویژن ،حرفه ای شدن فوتبال در استان های کشور را از اهداف اجرای طرح ایران ویژن اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح تلاش می شود که تمام هیات های فوتبال مانند یک فدراسیون محلی عمل کنند.

وی در زمینه ی ساختار هیاتهای فوتبال یاداور شده است که در این ساختار همه هیاتهای فوتبال می بایست بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال اسیاست دارای 19 کمیته و دپارتمان،سایت اختصاصی و لوگوهای مختلف مربوط به کل فازهای اعلام شده باشند.
به گزارش آوای دنا ،آسیا ویژن در سال 2003 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا طراحی شده است و در سال 2005 ایران به عضویت این طرح درآمد و استان های اصفهان و فارس برای اجرای این طرح معرفی شدند که توانستند از سال 2006 ‎این طرح را اجرایی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: