« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
بر این باوریم که خبرنگاران زبان گوياي مردم و بازوان توانمند نظام  و انقلاب هستند همانان که جهادگونه در حرفه ای سخت ایفای نقش کرده و همواره حضور دارند

  آوای دنا:رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران نقش سازنده ای در جامعه داشته و با انتقادات سازنده و ارائه راهکارهای لازم می توانند، مسوولان اجرایی را برای انجام بهتر مسوولیت ها کمک کنند.

اسماعیل زارعی افزود:بر این باوریم که خبرنگاران زبان گوياي مردم و بازوان توانمند نظام  و انقلاب هستند همانان که جهادگونه در حرفه ای سخت ایفای نقش کرده و همواره حضور دارند.
وی با اشاره به حساسیت کار خبرنگاری، افزود: امروز کسانی که در این جایگاه فعالیت دارند باید همواره به بزرگان دین و شهدا تاسی کنند زیرا آنان زندگی و جان خود را وقف معرفی دین اسلام و سربلندی مردم کرده اند.
وی همچنین افزود: تجلیل از خبرنگاران را نباید در روز 17 مرداد خلاصه کرد بلکه باید از زحمات این قشر پرتلاش و اثرگذار در طول سال قدردانی شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حرف ناب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
0
سلام دردانه کلام تقدیم به شما؛

ز عطرِ حـریم تـو اگر دوریم ،

دلخوشیم به نسیمِ گاه گاهِ نگاهـت...

موج وبلاگی " ثامن الائمه " بمناسبت میلاد امام رضا(ع)

http://harfenab.ir/index.php/pishnahad2/4434-2014-08-16-09-43-19.html

لطفا انتشار دهید تا در ثواب این کار شریک شوید

حرف ناب-مرجع وبلاگ نویسان استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: