« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها هستیم؛ چرا که عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری شهدا ،جانبازان و آزادگان است

 آوای دنا:فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران در مراسم یادواره شهدای روستای ایدنک گفت:اگر امروز فرصت خدمتگزاری به ملت نصیب ما شده است، زمینه اصلی آن را شهدا با رشادت‌ها و فداکاری‌هایشان ایجاد کردند و مطمئناً برای موفقیت در امور و خدمت بیشتر به ملت نیازمند دعای خیر، حمایت‌ها و نظرات همه مردم به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

سرهنگ جهانگیر انصاری افزود: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها هستیم؛ چرا که عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری شهدا ، جانبازان و آزادگان عزیز است.

سرهنگ انصاری ضمن اشاره به تهدیدان نرم دشمن و خطرات ماهوره یاداور شد:امروزه هزاران رسانه به طرق مختلف بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند.متاسفانه تاثیر مخرب ماهواره بر زندگی مردم امروزه بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

وی در بخشی از سخنان خود از شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی اینترنتی به عنوان مهم‌ترین پایگاه و سلاح  تهاجمی دشمن در عرصه جنگ نرم برشمرد و افزود: مهم‌ترین آسیب شبکه‌های ماهواره‌ای تغییر سبک زندگی  ‌مردم و از بین رفتن ارزش ها،افکار،دین و تمام شئون جامعه می باشد.

انصاری خاطر نشان کرد:امروزه جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به بصیرت نیاز داردو باید آسیب های ماهواره برای جوانان ما بازگو شود تا در دامی که دشمنان برای ملت ایران پهن کرده اند گرفتار نشوند.
وی گفت: تذکرات مکرر رهبر مظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی و هجمه فرهنگی دشمن، دلیلی بر این است که باید در مقابل خطری که دشمنان انقلاب ایجاد نموده اند، هوشیار باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: