« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
ای مالک:برای جلب خوشنودی رعیت جامعتر است. به صلاح عموم مردم کار کن گرچه موجب نگرانی خواص گردد؛ چرا که خشم عموم مردم، خشنودی خواص را از میان می برد...

 امام علی(ع) در نامه معروف خود به مالک اشتر می فرماید: ای مالک! در اولویت بندی کارها آن کاری را مقدم بدار که میانه روی در حق باشد و موجب تعمیم عدالت شده، برای جلب خوشنودی رعیت جامعتر است. به صلاح عموم مردم کار کن گرچه موجب نگرانی خواص گردد؛ چرا که خشم عموم مردم، خشنودی خواص را از میان می برد، ولی خشم و دشمنی چند تن از خواص با جلب رضایت عموم دفع می شود.
هفته دولت ، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است. در کارنامه دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش ها و فداکاری ها ثبت شده است. وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است.
هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام"رجایی"و" باهنر" مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به امام عصر (عج) ،رهبر فرزانه انقلاب و همه دولتمردان خدوم  تبریک عرض نمی نماییم.

مدیر مسول آوای دنا/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: