« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش سوق پتانسیل ها و زیرساخت های توسعه ورزش وجود دارد و امید است با افتتاح این نمایندگی و اداره بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر ورزش در این بخش باشیم

 به گزارش آوای دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست با جامعه ورزش شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: با پیگیری های لازم و حمایت های وزارت ورزش موفق شدیم مجوز نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش سوق را از وزارتخانه بگیریم. وی افزود: با بررسی های لازم انشاالله یک مدیر برای این اداره انتخاب می کنیم و امروز نیز این نمایندگی به صورت رسمی افتتاح شد. ایزدپور در خصوص دیگر بخش های استان و عدم وجود نمایندگی در این شهرستان ها عنوان کرد: ما براساس قانون تنها می توانیم نمایندگی اداره را به بخش هایی بدهیم که بالای 25 هزار نفر جمعیت داشته باشند و ما برای سایر بخش های دیگر نیز پیگیری های لازم را انجام داده ایم. مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش سوق پتانسیل ها و زیرساخت های توسعه ورزش وجود دارد و امید است با افتتاح این نمایندگی و اداره بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر ورزش در این بخش باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: