« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
رئيس پليس فتا کهگيلويه و بويراحمد به شهروندان هشدار داد : نسبت به ارسال پيامك هاي دروغين از سوي افرادي که خود را چوپان معرفي میکنند وقصد فروش تعدادي سکه طلا را دارند، هوشیار باشند و فریب این کلاهبرداران را نخورند

 به گزارش آوای دنا ،سرهنگ "سيد عبدالمطلب مرتضويان " با اعلام اين خبر گفت: علي رغم هشدار هاي مكرر پليس به شهروندان ، باز هم برخي از افراد طعمه كلاهبرداري با پيامك هاي دروغين كلاهبرداران مي شوند.
وي برداشت غير مجاز از حساب هاي بانكي افراد را مهمترين جرايم رايانه اي در استان دانست و گفت: برخي از افراد کلاهبردار با ارسال پيامك هاي دروغين به بهانه اينکه چوپان هستم و تعدادي سکه طلا پيدا کردم و قصد دارم تعدادي آنها را بفروشم .
اين مقام انتظامي تصريح كرد: كلاهبرداران با ارسال پيامك و بكارگيري روش هاي متقلبانه و تطميع افراد ساده لوح ، به شماره حساب و رمز بانكي شهروندان دسترسي پيدا نموده و به حساب بانكي آنان دستبرد مي زنند.
اين مقام انتظامي به تمامي شهروندان توصيه کرد در صورت دريافت پيامک‌هاي از اين دست به آنها پاسخ نداده و موضوع را سريعاً به پليس فتا گزارش نمايند.
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي کهگيلويه و بويراحمد در پايان به منظور پيشگيري از اينگونه جرائم به شهروندان توصيه كرد :
- هرگز مشخصات كامل كارت اعتباري خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد.
- اطلاع داشته باشيد جهت واريز و انتقال هر مبلغي به حساب شما بجز شماره حساب يا شماره كارت اعتباري نياز به هيچ مشخصات ديگري نمي‌باشد.
- در حفاظت از مشخصات كامل كارت اعتباري خود نهايت دقت را بعمل آوريد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: