« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: 177پروژه هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 177پروژه با اعتبار 445 میلیارد ریال و اشتغالزایی یکهزار و 298نفر در هفته دولتی به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در این استان افتتاح و کلنگ زنی می شوند. مهندس منوچهر حبیبی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری، افزود: از این تعداد 167پروژه با اعتبار 430میلیارد ریال افتتاح و 10پروژه با اعتبار 15میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های مختلف خدمات، بهداشت و درمان، ورزش، کشاورزی، تولیدی و اقتصادی می باشند. به گفته وی، از مجموع پروژه ها، 44پروژه مربوط به شهرستان بویراحمد، 50پروژه در کهگیلویه، 26پروژه در گچساران، 19 پروژه در بهمئی ، 11پروژه در چرام، 9 پروژه در باشت و هشت پروژه در دنا به بهره برداری می رسند و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود. حبیبی، سالن ورزشی دو هزار نفری بانوان، فاز دوم آبرسانی به روستاهای منطقه لوداب، استخر ورزشی کارگران یاسوج، فاز اول بزرگ راه شیراز – یاسوج، راه فرعی دمچنار – مارگون را از طرح های افتتاحی در بویراحمد و سالن بانوان دهدشت، پل 90 متری قلعه بنی، فاز اول آبرسانی عالی طیب و چند طرح اقتصادی و تولید را از پروژه های افتتاحی در کهگیلویه نام برد. معاون عمرانی، سالن ورزشی 1200نفری، زورخانه ورزشی، کتابخانه مرکزی، دبیرستان شش کلاسه رادک و گاز رسانی به چند روستا را از جمله طرح های افتتاحی شهرستان گچساران برشمرد. حبیبی، ابیاری تحت فشار عباس آباد، سالن چند منظوره و پرورش ماهی در شهرستان دنا و استحر شنا، زور خانه ورزشی، سالن 1200نفری، گاز رسانی به 12روستا و پارک لاله را از پروژه های افتتاحی شهرستان بهمئی ذکر کرد. وی، جایگاه CNG، اصلاح و آبرسانی شهر چرام، مدرسه موگرمو و 49واحد مسکن شهری را برخی از طرح های افتتاحی در شهرستان چرام و دبیرستان دخترانه بوستان، مجتمع گلخانه ای ، راه روستایی، ارودگاه تفریحی امام زاده سید محمد (س) را از پروژه های شهرستان باشت نام برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: