« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
بمونی سرپرست و مربی تیم کونگ فوی دختران شهرستان لنده  در گفتگوی اختصاصی با «آوای دنا »از راهیابی 8 نماینده کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات لیگ برتری کشور خبر داد

آوای دنا:تیم کونگ فو دختران شهرستان  لنده در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور که با حضور 14 تیم  در استان گلستان  برگزار شد با کسب 5 طلا ،2 نقره و ۳ برنز مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد است.
در رده نونهالان این مسابقات  فاطمه حاتم زاده ، مرجان سعیدی ،کبری کریمی ، آیدا حسینی و ایدان نوری مدال طلای مسابقات را به گردن آویختند .                                                                                               همچنین مدال نقره این رقابتها گردن آویز: زهرا ساعدی و فاطمه وحدانی  گردید.و  دیبا حسینی ،رویا حسن زاده و مریم تقوی مدال برنز این مسابقات را از آن خود نموده است.    

                                                                     گفتنی است سرمربی و سرپرستی این تیم را عاطفه بمونی کونگ فو کار لنده ای بر عهده دارد ایشان به منظور شرکت در این مسابقات تلاشها و زحمات قابل تقدیری از خود بر جای گذاشت.                                                                                به گزارش آوای دنا هر 8 نفر فوق در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهند نمود.      

                                                                           پایگاه تحلیلی خبری آوای دنا مراتب تبریک و تقدیر خود را از این نونهالان عزیز و مربی جوان آنها اعلام می نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: