« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
طی مراسمی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده از فعالان عرصه خبری این شهرستان تجلیل کردند

آوای دنا: در این مراسم علیرضا فاضلی عضو شورای اسلامی شهر لنده   ضمن تبریک روز خبرنگار و فعالیت های خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاران رسالت سنگینی در جامعه دارند و در حقیقت آنها دیده بان تیزبین و زبان گویای مردم هستند .وی افزود :افزایش سطح آگاهی عمومی نقش مهم و ارزنده ای در جهت توسعه و رشد هر جامعه دارد و انجام این رسالت خطیر بر عهده اصحاب رسانه و صاحبان عرصه اطلاع رسانی است.

همچنین مهندس تقی زاده شهردار لنده ، با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نمایندگان مردم باید تمام تلاش خود را در جهت کمک به پیشرفت و آبادانی شهر و روستا به کار ببندند، گفت :یکی از خصوصیات خوب شورای اسلامی شهر لنده روحیه همکاری و تعامل اعضاء می باشد که این مهم تاکنون هم در بحث انتخاب شهردار و هم در زمان تعیین رئیس شورا و هم در سایر برنامه های کاری یک پتانسیل خوب و مفیدی را در جهت اجرای خدمات بیشتر و بهتر ایجاد نموده است.

                                                                                    در ادامه این مراسم البرز محمد خانی رئیس جدید شورای اسلامی لنده ،ارائه اخبار صحیح و به موقع در سطح جامعه و پیگیری مطالبات مردم و همچنین ایجاد نقد سازنده را از جمله وظایف مهم و اساسی اصحاب رسانه دانست و افزود باید تلاش کرد اخباری که به مردم ارائه می شود، میزان امید، همراهی و حضور در صحنه مردم را در جامعه افزایش دهد.

                                                                                         در ادامه این مراسم خبرنگاران نیز در سخنانی راهکارهایی در جهت افزایش کمی و کیفی اخبار و اطلاعات مورد نیاز مردم در سطح شهرستان ارائه کردند که مورد تائید اعضای شورا و شهردار قرار گرفت.

                                                                                              در پایان این مراسم اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لنده  با اهدای هدایایی از زحمات خبرنگاران تقدیر نموده اند.

همچنین در این جلسه از زحمات یکساله ی علیرضا فاضلی بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر و برای اقای البرز محمد خانی آرزوی موفقیت گردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: