« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
امام جمعه لنده :اگر مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد در انتصاباتشان از نیروهایی استفاده کنند که خطوط قرمز نظام را رعایت نکنند ساکت نمی نشینیم و بیانیه صادر می کنیم

 به گزارش آوای دنا ،حجت الاسلام مهدي كياني اصل امام جمعه لنده در خطبه هاي نماز عبادي سياسي  اين هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي اظهار كرد: تقوا عاملي است براي در امام ماندن انسان از هرگونه گناه و آلودگي در برابر هواي نفس.
امام جمعه شهرستان لنده در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبريك هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس باعث صدور اقتدار و عظمت و توان قدرت دفاعي جمهوري اسلامي ايران به  سراسر جهان شد.  

وي تاكيد كرد: جنگ تحميلي باوجود ويراني هايي كه داشت، دستاورد هاي ارزشمندي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پي شد.

كياني اصل اظهار كرد: دفاع مقدس باعث تقويت روحيه ايمان و اقتدار و اعتماد به نفس و شكوفايي و خود باوري در ميان جوانان مومن ما شد.

خطيب جمعه شهرستان لنده افزود : دفاع مقدس ،استقلال كشور را تضمین و باعث صدور آن به تمام كشور هاي و ملت هاي آزادي خواه جهان شد.
امام جمعه شهرستان لنده در بخش دیگری از خطبه های این هفته ، خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئولان استان باید مواظب خطوط قرمز نظام در انتصاباتشان باشند و از کسانی استفاده  کنند که در خط نظام و رهبری باشند.

وی متذکر شد:اگر مسولین استانی در انتصابات خود از نیروهایی استفاده کنند که خطوط قرمز نظام را نادیده بگیرند سکوت نمی کنیم و بیانیه می دهیم.

وی همچنین از رئیس جدید دادگاه عمومی بخش لنده به واسطه صدور احكام قضايي محكم و منطبق با شرع و قانون و برخورد با جرائم مشهود و مخلان نظم و امنیت تقدیر و تشکر نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: