« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
عدم ارائه گزارش کار مسئولان و مدیران ادارات می تواند دو علت داشته باشد یا اینکه از منظر بالا به مردم نگاه می کنند و آنان را کوچکتر از خود می دانند و یا ...

آوای دنا :بعضی از ادارات شهرستان لنده تا حدودی با اهالی رسانه که همانا دیده بان تیزبین و زبان گویای مردم هستند بیگانه اند و هنوز گزارش مفصل و درستی را نسبت به مسائل پیش روی و عملکرد خود در سطح شهرستان ارائه نداده اند.
عدم ارائه گزارش کار مسئولان و مدیران ادارات می تواند دو علت داشته باشد یا اینکه از منظر بالا به مردم نگاه می کنند و آنان را کوچکتر از خود می دانند (که در این صورت شایسته مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند) و یا آنکه از توانمندی خود شک دارند چرا که اگر گزارش کاری خود را بطور دوره ای ارائه نمایند، ناقدین بهتر می توانند آن را نقد نمایند.
نگارنده مدعی نیست که حتما این گزارش عملکرد به رسانه ها داده شود بلکه می توانند در نماز جمعه ،در جمع مردم ،در مساجد و حتی به نمایندگان مردم در شورای شهر و روستا ارائه نمایند.
به هر حال حرکت بعضی از مسئولین در شهر لنده  که بصورت دوره ای به مردم گزارش  ارائه می دهند و در مصاحبه ها آنان را محرم فعالیت خویش می دانند از وجه نظر نگارنده کاری بس مهم و قابل ارزش می باشد، کاری که لازمه اش وجود شجاعت و شهامت بوده که خوشبختانه افرادی مانند (فرماندار-امام جمعه-آموزش و پرورش-بنیاد شهید-شهرداری،اداره ارشاد،کمیته امداد،سپاه ناحیه لنده و... ) از آن برخوردارند.
و از طرفی دیگر رفتار اندک مدیرانی که از این رویه حمایت و طرفداری نمی کنند مانند……قابل تامل است.
و صد البته که در این مقال کوتاه قصد نادیده گرفتن خدمات این مسولان عزیز را نداریم ولیکن انتظار داریم مردم در جریان خدمات دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته تا خدای ناکرده باعث دلسردی و پشیمانی مردم از مسولان و نظام نگردد.
امیدواریم  مسئولین و دست اندر کاران ما تمام سعی و تلاش خود را در جهت خدمت به مردم عزیز و همیشه در صحنه انجام داده و با فرهنگ سازی و عزم ملی و مدیریت جهادی خود در راستای خدمت به مردم بکوشند .
-----------------------------------------------------
توضیح:آوای دنا پیش از این وعده داده بود تا مدیران غیر رسانه ای را معرفی نماید جهت مشاهد متن اینجا کلیک کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: