« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
. دلم برای همه چیز جبهه و جنگ تنگ شده. از شهر و حصارهای بلندش خسته‏ام. خدایا دلم تنگ روزهای خدایی است…

 دلم برای جبهه تنگ شده؛ روزهایی که خدا نزدیک بود؛ آن روزها که صدای توپ و تفنگ در هم پیچیده بود و نوای یا زهرا و یا حسین شهر را پر کرده بود. دلم برای غروب‏های شلمچه، موج‏های خروشان اروند، دوکوهه و حسینیه حاج همت تنگ شده. دلم هوای نماز مسجد جامع خرمشهر کرده. کاش دوباره در زمین صبحگاهی می‏نشستیم پای دعای «عهد» بچه‏ها. دلم هوای ایستگاه صلواتی با آن چای همیشه جوش خورده‏اش کرده. دلم برای همه چیز جبهه و جنگ تنگ شده. از شهر و حصارهای بلندش خسته‏ام. خدایا دلم تنگ روزهای خدایی است…
هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضورمردم کشورمان برای دفاع از آرمانهای مقدسی بود که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن توانستند نقش آفرین سربلندی باشند وتوانستند کشور را در همه ابعاد به ارتقاء رسانیده و آرامش و امنیت را به ارمغان بیاورند.

سایت تحلیلی خبری آوای دنا، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج)،و جانشین برحقش  رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: