« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
واهبی زاده :آن چیزی که سبب پیروزی رزمندگان ایران در دفاع مقدس بود روحیه شهادت طلبی و ایثار و تاسی از فرهنگ عاشورا بود که این روحیه در تمام مشکلات می تواند کارگشا باشد

آوای دنا : در آغازین روز هفته دفاع مقدس وهمزمان با سراسر کشور، مراسم با شکوهی در شهرستان لنده با حضور امام جمعه ، فرماندار و سایر مسولان شهرستانی ،جانبازان، ایثارگران ،خانوادهای معظم شهدا ،نیروهای نظامی و انتظامی ،بسیج و بخش کثیری از مردم، در مقابل سپاه ناحیه لنده  برگزار شد.
در این مراسم باشکوه بعد از تلاوت قران مجید نیروهای نظامی ،انتظامی و بسیجی از مقابل جایگاه رژه رفتند.
در ادامه ی این مراسم علی محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: آن دلاور مردان شهید شدند تا امروز ما  و شما و همه ملت ایران صاحب استقلال، آزادی و امنیت باشیم.

                                                                                     
و اما مراسم هفته دفاع مقدس شهرستان لنده و مردم شهید پرور این دیار امروز میزبان سردار سرافراز و یادگار هشت سال دفاع مقدس ،سردار سید شکرالله واهبی زاده بود که بی شک حضور ایشان بعنوان سخنران مراسم زیبایی این مجلس باشکوه را چند برابر نموده است.   

                                                                                    
این فرمانده دلاور در سخنانی گفت:شهرستان لنده مفتخر به خیل عظیمی از نیروهای بسیجی ،سپاهی و رزمندگانی است که نه تنها مایه ی افتخار این شهرستان بلکه استان و کشور نیز می باشند.

واهبی زاده اظهار کرد: از افتخارات شهرستان لنده حضور فعالانه ،شهادت طلبانه و قهرمانان بسيجيان ، پاسداران و شهيدان ارزشمندي همچون جانمحمد كريمي، عبدالله نژادتقوي، محمد زكي نژاد و قدرت اله رستم پور و ساير شهيدان والامقام در دفاع مقدس است.
وی از سردار شهید جانمحمد کریمی و محمد زکی نژاد بعنوان اسطورهای جنگ و خون و شهادت نام برد و یاد و خاطره این عزیزان و شهدا و ایثارگران  لنده را گرامی داشت.

                                                                                
واهبی زاده روحیه شهادت طلبی و ایثار را راهگشای تمام مشکلات دانست و ابراز کرد: آن چیزی که سبب پیروزی رزمندگان ایران در دفاع مقدس بود روحیه شهادت طلبی و ایثار و تاسی از فرهنگ عاشورا بود که این روحیه در تمام مشکلات می تواند کارگشا باشد.
فرمانده دلاور گردان حضرت رسول (ص) در دفاع مقدس افزود:زمانی که خرمشهر در اشغال نیروهای بعثی بود و زمانی که این شهر آزاد شده بود تعدادی از خانوادها در این شهر ماندند و در کنار رزمندگان اسلام و دوش به دوش رزمندگان هم در کارهای رزمی و هم در کارهای خدماتی فعالیت می نمودند اما زنان و دختران ما در انجا حتی یک تار موی سر آنها بیرون نیامده و امروز نیز انتظار همین است و حفظ فرهنگ عاشورایی راه سعادت و عزت است.

                                                                                
این فرمانده ارشد نظامی گفت: امروز مسئولان باید آن رشادتها را به صورت دقیق به نسل آینده منتقل کنند و بدانند که اراده و ایمان پولادین رزمندگان باعث پیروزی آنها شد و امروز نیز با همین اراده می توان در مقابل جبهه های استکبارایستاد و پیروز شد.

                                                                                     

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
0
0
بله درهفته دفاع مقدس هدیه خوبی به خانواده شهید زکی نژاد دادند.تنها فرد ازخانواده شهدا دراداره آموزش وپرورش را از اداره عزل ووادار به تدریس کردند.عجب هدیه ای!!!!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: