« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
امام جمعه دهدشت نسبت به کنار زدن نیروهای ارزشی در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد و گفت: مدیران توانمند و متخصص در ادارات و نهادها ابقا شوند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به فرارسیدن روز عرفه به تبیین اهمیت دعا و مناجات در سیره ائمه اطهار و بزرگان پرداخت و اظهار داشت: دعا سلاح مؤمن و یکی از راه‌های اصلی حل مشکل است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دعاهای وارده از اولیای الهی بیشتر خواندنی است و تعداد کمی دعای نوشتنی آمده است، رواج رمالی و بکار بردن شیوه‌های نادرست در دعانویسی را خلاف شرع خواند و تصریح کرد: کسانی‌که اقدام به دعانویسی در سطح شهر می‌کنند، توجهی به مسایل شرعی ندارند و دست به هر کاری می‌زنند.

حسینی از مفاتیح‌الجنان به گنجینه معارف نام برد و تصریح کرد: باید خود را با این کتاب ارزشمند مأنوس کنیم تا بفهمیم چه اثراتی در روحیه معنوی انسان دارد.

وی وقت‌شناسی در دعا را از عوامل استجابت دعا برشمرد و خاطرنشان کرد: تسبیح و ستایش حق، اعتراف به تقصیر و گناه، درخواست از خدا و صلوات بر محمد و آل محمد از آداب دعا کردن است.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید قربان خواستار نظارت دقیق دامپزشکی بر کشتار بهداشتی دام شد و گفت: ذبح غیربهداشتی عامل ابتلا به امراض و بیماری‌ها و تهدید جدی برای سلامت مردم است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ضرورت توجه مسئولان به نیروهای ارزشی، با بیان اینکه در برخی از دستگاه‌های اجرایی نیروهای ارزشی و انقلابی درو می‌شوند، این اقدام را مورد قبول ندانست و متذکر شد: باید مواظبت شود افراد متعهد و متخصص نباید کنار زده شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: