« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، توجه به فرهنگ عاشورا و درس گرفتن از این واقعه مهم است

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی شهرستان لنده با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین کیانی اصل امام جمعه لنده ، محمد مرادی فرماندار ،حجت الاسلام الهی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،جمعی از مسولین شهرستانی ،مسولین هیاتهای عزاداری و جمع کثیری از مردم ولایتمدار این شهرستان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  برگزار گردید
 در این جلسه ابتدا حجت الاسلام الهی نیا رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  هدف از تشکیل این جلسه را برگزاری هرچه با شکوهتر مراسمات ماه محرم و عاشورا دانست و افزود یکی از برکات و اهداف این مجالس کسب معرفت ،آگاهی و بصیرت لازم است.
وی خاطر نشان کرد:باید تلاش کنیم تا جو مجالس جو معنوی و از ورود مسائل قومی ،قبیله ای وباند بازیهای سیاسی به این مجالس عزیز جلوگیری نماییم.
حجت الاسلام الهی نیا از کلیه ی هیئات مذهبی جهت برپایی دستجات عزاداری و سینه زنی تأکید کرد.

                                                                                 
همچنین حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه لنده در این مراسم گفت: سیدالشهدا (ع) حماسه ای ماندگار در جهان اسلام خلق کرد و اسوه مبارزان و مجاهدان تاریخ است از همین رو منبر محرم باید پیام رسان عبرتهای حماسه ماندگار عاشورا باشد، اما نوع مداحی و عزاداری مشتاقان و شیفتگان سالار شهیدان گاهی دچار آسیب هایی می شود.


وی از همگان خواست تا اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند و از فرصت های این ماه نهایت استفاده و بهره لازم را ببرند.
امام جمعه لنده خطاب به روحانیون و مسولین هیاتهای عزادری گفت:در طی این مجالس دعا را زینت بخش برنامه های خود قرار داده و زیارت عاشورا  را فراموش نکنید.

                                                                                        
در ادامه این مراسم محمد مرادی فرماندار لنده نیز به ایراد سخن پرداخت.
فرماندار لنده ، آزادی و آزادگی، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و مبارزه با استکبار و ظلم و ستم را از مهمترین درس‌های عاشورا دانست و اضافه کرد: این درس‌ها باید برای مردم بازگو شود تا الگوی عملی همگان در زندگی باشد.

مرادی ،عاشورا را یک الگوی کامل برای بشریت دانست و خاطر نشان کرد: در جامعه آن زمان، رواج منکر، تحریف در دین و کمرنگ شدن اسلام موجب قیام امام حسین (ع) شد و این چیزی است که باید برای مردم و بویژه نسل جوان بیان شود.

وی اظهار کرد: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، توجه به فرهنگ عاشورا و درس گرفتن از این واقعه مهم است.

گفتنی است در این مراسم دو نفر از روحانیون حاضر، ضمن ارائه مشکلاتی از شهرستان لنده مراتب گلایمندی خود را از بعضی مسولان شهرستانی بیان نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: