« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
به وضوح مشاهده می‌کنیم وقتی یک پست خالی می‌شود صدها نفر با صدها فشار به دنبال گرفتن آن هستند که آفتی بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست اتاق فکر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این نشست‌‌ها کاری به کلیات نداریم، اظهار کرد: باید از مشکلات استان خودمان سخن به میان آوریم و بحث‌های خارج از استان که در کشور عمومیت دارد مطرح نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برخی از فساد‌ها در کشور و به تبع آن در استان ما به ساختارها برمی‌گردد چرا که خود این ساختارها فسادزا هستند.

وی گفت: خوشبختانه در استان ما رانت‌های گسترده اقتصادی و سیاسی وجود ندارد و کهگیلویه و بویراحمد یک استان شیشه‌ای است که در آن همه یکدیگر را می‌شناسیم و فسادهای سیستمی پیچیده در آن رواج ندارد.

این مسئول البته استان را مبرا از رابطه‌بازی، پارتی‌‌بازی و باند‌‌بازی ندانست و گفت: این‌ها هم در استان ما نوپا هستند که باید فکری برای رفع این مشکلات کرد.

خادمی تلویحٱ با بیان اینکه چینش مسئولین استانی خارج از نظر و تفکر مسئولان ارشد است تصریح کرد: به وضوح مشاهده می‌کنیم وقتی یک پست خالی می‌شود صدها نفر با صدها فشار به دنبال گرفتن آن هستند که آفتی بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خیلی جاه‌ها برای تصمیم‌گیری در خصوص انتصاب مدیران تصمیم‌‌سازی می‌شود و فشارها گاه چنان زیاد است که باید جواب فامیل‌ها و طایفه‌ها را داد.

وی با بیان اینکه آدم یک جای دیگر می‌شکند که چگونه باید این مشکل را حل کرد، افزود: همه باید کمک کنیم تا یک روز این فرهنگ غلط از استان ما زدوده شود.

 

منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: