« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حذف یارانه ثروتمندان در بودجه 94 جدی است

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
غلامرضا تاجگردون درگچساران درباره زمان حذف یارانه نقدی ثروتمندان افزود: به طورحتم این موضوع در بودجه 94 بررسی می شود و امیدواریم هرچه سریع تر این موضوع نهایی شود تا در سال آینده یارانه نقدی تنها به افراد نیازمند پرداخت شود.
وی درباره وضعیت فعلی اقتصاد کشور گفت: اقتصاد کشور در سال های اخیر با شرایط خوبی مواجه نبود اما خوشبختانه در یکسال گذشته در مسیر خوبی حرکت کرده است.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: گزارش های دولت این موضوع را نشان می دهد که اقتصاد ایران در مسیر صحیحی قرار گرفته است و مشکلات اقتصادی کشور درحال برطرف شدن است.
آقای تاجگردون با بیان اینکه نباید انتظار داشت در زمان یکسال رشد اقتصادی منفی 6 درصد از بین برود ، افزود : البته گزارش های دولت این موضوع را نشان می دهد که نرخ رشد اقتصادی قابل قبول است و خوشبختانه بر اساس آمارهای موجود رکود در حال از بین رفتن است و اقتصاد ایران به سمت رونق در حال حرکت است.(واحد خبر)

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
متینی از دوکنبدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
0
0
واقعا این جمله آقای تاجگردون خنده دار است که وضعیت اقتصادی کشور را خوب توصیف می نمایند البته مردم بهتر قضاوت می کنند اما من چند مورد اشاره میکنم:
جناب تاجگردون شاید اگر می گفتید وضعیت اقتصادی گچساران و باشت و اختصاص همه پروزهای عمرانی به این دو شهرستان در مسیر خوبی قرار گرفت همه این را قبول می داشتند اما در سایر شهرستانها که طی این یکسال و اندی یک ریال کار عمرانی صورت نگرفت این جمله شماخریداری ندارد.
*وضعیت نقدینگی مردم و قطع کلیه تسهیلات بانکی و وام های قرض الحسنه ،مسکن ،ازدواج و غیره هم که عیان است و نیازی به توضیح ندارد.
*گرانی مواد خوراکی مثل برنج و پنیر و مرغ و ماهی و.... هم که قابل کتمان نیست.
*پراید هم که از مرز 25 میلیون ناچیز گذشت.
ماسه و شن و سیمان هم که دو برابر شد
یارانه را هم که شما اصرار دارید قطع بشه
بنابر این این قضاوت شما بیشتر سیاسی است و نه کارشناسانه
جمشید خ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
0
0
اقای تاج گردون هنوز برام مشخص نشد رابطه شما با اصولگرایان چیست؟
اینکه صلاحیت شما تایید شد و صلاحیت بسیاری از نیروهای اصلاح طلب رد شد
اینکه عضو فراکسیون اصولگرای رهروان ولایت هستید
اینکه در مجلس اصولگرایان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هستید
وووو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: