« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
اکنون که بیش از 34 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، اهمیت و تاثیرگذاری بسیج به عنوان یک تفکر والا بیش از گذشته در جامعه احساس می شود

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

فرمانده سپاه ناحیه لنده در جمع خبرنگاران با تبیین اهمیت و جایگاه بسیج در نظام اسلامی از بسیج به حرکت اجتماعی شکل گرفته در جوامع با توجه به شرایط خاص و فرهنگ آن جامعه نام برد و گفت: این حرکت در دوران صدر اسلام تاکنون برای سنجش و آمادگی توان نیروی انسانی و تجهیزات در مقابل دشمنان وجود داشته و دارد.
محمدی گفت: اکنون که بیش از 34 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، اهمیت و تاثیرگذاری بسیج به عنوان یک تفکر والا بیش از گذشته در جامعه احساس می شود.
ایشان در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان لنده پرداخت و افزود: برگزاری دعای ندبه، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه لنده قبل از خطبه‌های نماز جمعه، نشست بصیرتی با موضوع ماهواره و سرکشی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر شهرستان از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه لنده همچنین کلنگ زنی ساختمان حوزه الزهرا(س) در زمینی به مساحت 250 متر مربع و سالن اجتماعات سپاه ناحیه لنده را از جمله پروژه‌های عمرانی این ناحیه در هفته بسیج  دانست و خاطرنشان کرد در این هفته ساختمان گردان 490 حضرت ابوالفضل(ع) نیز افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: