« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۳
باورهای دینی بود که که مردم را به صحنه آورد آن هم پشت سر یک مرجع تقلید و همین باورها بود که به مردم انگیزه می داد در برابر ر‍ژیم ستمشاهی ایستادگی کند

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
دکتر علی اسماعیلی مدیر کل فرهنگی، رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی در نشست مدیران روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشتند ، باید به عرصه ی مطبوعات و رسانه ها ایرانی ، اسلامی و ایجاد پایگاه های فرهنگی در کشور های جهان توجه گردد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی دکتر علی اسماعیلی،مدیرکل فرهنگی، رسانه و فناوری‎های نو سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با فعالان فرهنگی و مدیران روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی گفت: فرهنگ و تمدن بی نظیر اسلامی ایرانی و جلوه های آن همواره نقطه اتکای مردم سرزمین پر اقتدار ایران و همچنین ایرانیان سراسر جهان و عامل حفظ وحدت و صیانت از زندگی توام با استقلال و سربلندی ایرانیان و اقتدار ایرانی مسلمان است.

وی افزود: دین اولین عامل موثر در پیروزی ایران در عرصه های جهانی و اتحاد ایرانیان مقیم خارج از کشور می باشد .باورهای دینی بود که که مردم را به صحنه آورد آن هم پشت سر یک مرجع تقلید و همین باورها بود که به مردم انگیزه می داد در برابر ر‍ژیم ستمشاهی ایستادگی کند ،همین باورهای دینی بود که به ایرانیان مقیم دنیا این هشیاری،این بصیرت، این درایت را داد که پشت به پشت اهداف و موفقیت های ایرانیان داخل و خارج از کشور باشند و از آنان پیروی کنند.
وی در مورد فعالیت های یک ساله ی فرهنگی مطبوعاتی سازمان تبلیغات اسلامی به راه اندازی دوباره بعضی از مطبوعات که در عرصه ی اشاعه ی فرهنگ دینی ، اسلامی ، ایرانی همچنین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد حراست از آرمان های انقلاب اسلامی در خارج از کشور اشاره فرمودند.
ایشان در ادامه سخنان خود بیان کردند : در یکسال گذشته سعی بر آن شد با توجه به اهداف انقلاب و آرمان های ایران اسلامی تعدادی پایگاه های غیرفعال و نیمه فعال خود را با حرکتی برنامه ریزی شده در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی در نقاط مختلف دنیا راه اندازی نماییم .
وی ادامه داد: ضمن تقدیر و تشکر از یکی ماهنامه های فرهنگی ، دینی ، اسلامی در اروپا –اتریش و مدیرت آن جناب آقای محمد محمودی و تمام همکاران ایشان در ماهنامه ترنج اعلام داشتند : همین ساختار های فرهنگی مطبوعاتی بود که امروزعامل اساسی در رشد و بالندگی انقلاب ، حفظ و حراست از انقلاب و ایستادگی در برابر قدرتهای جهانی است با این همه توطئه ها،نقشه هاو این همه تبلیغاتی که علیه ما صورت می گیرد باز هم ایران و ایرانی در تمام عرصه ها در جایگاه نخست است .لذا اگر این فعالیتها و باورها دینی ایرانیان داخل و خارج از سرزمین اسلامی نبود، امروز معلوم نبود سرنوشت ما بهتر از کشورهای اطرافمان باشد. اقتدارِ فرهنگی در صورتی رخ می نماید که سه شاخه‌ برنامه‌ جامع، اجرای درست و نظارتِ دقیق به درستی باهم مرتبط شوند و انفصال این سه شاخه،عملاً جوهره‌ اقتدار فرهنگی را دور از دسترس می‌کند.
وی با بیان این مطلب که اگر اقتدار ملی یعنی رسیدن به مشخصه‌هایی که به یک کشور امکان می‌دهد تا در مقابله با تهدیدهای بالقوه یا بالفعل خارجی دوام آورده و در راه پیشبرد امر توسعه اقتصادی، اجتماعی و مهمتراز همه فرهنگی قدم بردارد این است که : سعی گردد فعالیتهای فرهنگی در خارج از کشور نیز به صورت امری مهم و ضروری پیگیری گردد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری موفق عزاداریهای محرم در سراسر دنیا ما را در معرض توجه شبکه های برون مرزی قرار داده است و چشم ها در ماه محرم و صفر به ایرانیان سراسر دنیا دوخته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: