« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
با وجود شاخص بودن شهید هدایت‌الله طیب در سطح کشور اما متأسفانه هنوز گلزار تک مزاری این شهید والا مقام در دژکوه فاقد راه ارتباطی است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

به گزارش خبرنگار فارس ،بخشدار سابق سوق در آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید سوق با ارائه گزارش مختصری از عملکرد دوره مدیریتی خود با بیان اینکه در زمان تصدی بخشداری دو مشکل عمده وجود داشت اظهار کرد: زمانی که آمدم سوق در حوزه بخش مرکزی کهگیلویه بود و امورات هر دو را عهده‌دار بودم تا سال 91 که مستقل شد.

محمدی با اشاره به شرایط اقتصادی دولت گذشته استفاده حداکثری از حداقل امکانات را هنر مدیریت در چنین شرایطی خواند و گفت: زیرساخت‌ةای سیستم اداری بخش را فراهم و نسبت به راه‌اندازی نمایندگی تعدادی از ادارات اقدام کردیم.

وی برچیدن دو دستگی و اختلافات قومی را از اقدامات فرهنگی دوره خود برشمرد و افزود: در یک گردهمایی بزرگ همه طایفه‌ها را دور هم جمع کردیم و تاسوعای حسینی سرآغاز اتحاد مردم این بخش شد.

این مسئول با اشاره به پروژه‌‌های مطالعه شده این بخش که به دلیل نبود اعتبار راکد مانده‌‌اند از منطقه گردشگری بلوط بنگان به یکی از جاذبه‌های نیازمند توجه ویژه نام برد و خواستار پیگیری بخشدار جدید در نصب تله‌کابین و فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری شد.

محمدی ساماندهی 20 گلزار از مجموع 22 گلزار شهدای بخش را از دیگر اقدامات فرهنگی عنوان و تصریح کرد: با وجود شاخص بودن شهید هدایت‌الله طیب در سطح کشور اما متأسفانه هنوز گلزار تک مزاری این شهید والا مقام در دژکوه فاقد راه ارتباطی است.

به گزارش آوای دنا ،در این مراسم از خدمات بهمن محمدی تقدیر و تورج رزمجو به عنوان بخشدار جدید سوق معرفی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: