« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
​نشست بررسی سیاست خارجی دولت تدبیر و امید در یکسال و چند ماه از تشکیل دولت در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ،این همایش با سخنرانی و تحلیل دکتر سعید زیبا کلام ، مدرس دانشگاه های تهران ، صنعتی شریف ، تربیت مدرس ، امیرکبیر و عضو هیئت علمی گروه فلسفه دانشگاه تهران که برخی از کتب وی به عنوان متون درسی در رشته های فلسفه و جامعه شناسی مورد استفاده قرار می گیرد در آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید .

ایشان در بیانات خود با ذکر متون لاتین توافق نامه ژنو و ترجمه دقیق عبارات آن و مقایسه آن با اظهارات مقامات مذاکره کننده هسته ای داخلی و خارجی به تحلیل توافق نامه ژنو و بررسی نقاط ضعف و قوت آن پرداختند . ایشان با ذکر کلید واژه هایی به دانشجویان توصیه نمودند که به منابع داخلی تکیه ننموده و به تحقیق در مورد متون اصلی توافق نامه ها بپردازند تا ماهیت آنها هر چه بیشتر برایشان روشن گردد . وی در پایان به پرسش های دانشجویان پیرامون موارد مطرح شده در اظهارات خود پاسخ دادند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: