« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
همایش خاطره‌گویی دفاع مقدس با حضور سید ناصر حسینی‌‌پور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند»‎در دانشگاه صنعتی خاتم‌الأنبیاء بهبهان برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
همایش خاطره گویی سید ناصر حسینی نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند»‎ در این همایش اظهار کرد: کتاب‌هایی چون «دا»، «پایی که جاماند»، «نورالدین، پسر ایران» نمونه‌های عینی سبک زندگی هستند.

سید ناصر حسینی‌‌پور اضافه کرد: بعد از جنگ کتاب‌های در زمینه دفاع مقدس زیادی نوشته شد اما چون مردمی نبود نتوانست ارتباط مناسبی با مخاطب برقرار کند.

وی ادامه داد: بعضی سریال‌ها به‌دلیل نزدیک نبودن به واقعیت دفاع مقدس نه تنها خدمتی به این حوزه نکرد بلکه بزرگترین صدمه را نیز به این حوزه وارد کرد.

این نویسنده ادامه داد: ‌هم‌اکنون در اوج تحریم و با وجود گرانی کاغذ مردم از کتابی مثل «پایی که جا ماند» استقبال می‌کنند و به گفته مسئولان انتشارات سوره مهر به چاپ پنجاهم می‌رسد.

راوی کتاب «پایی که جا ماند»‎ خاطرنشان کرد: سیروس مقدم چندین بار در مصاحبه‌هایش اعلام آمادگی کرده که فیلمی بر اساس کتاب «پایی که جا ماند» بسازد و به گفته خودش وقتی کتاب را خواند حیرت‌زده شده بود و بدون تامل کتاب را به پایان رساند.

وی همچنین به ذکر خاطراتی از همرزمان خویش و فضایل اخلاقی رزمندگان ایرانی و رفتار آنها با اسرای عراقی و بالعکس پرداخت.

در ادامه برنامه نیز دانیال موسوی و رضا فتحی دو تن از دانشجویان فرهیخته دانشگاه به قرائت اشعاری پیرامون فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: