« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نرخ جدید انواع نان در این استان را اعلام کرد

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

سالار حسین‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش 30 درصدی قیمت نان، بر اساس دستورالعمل ابلاغی هیئت وزیران، به تمامی واحدهای خبازی سطح استان در خصوص ارتکاب تخلفات صنفی هشدار جدی داد.

وی گفت: با توجه به افزایش 30 درصدی نرخ نان در سطح استان، در راستای حفظ حقوق مردم و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی بیش از گذشته نظارت بر خبازی‌های سطح استان صورت خواهد گرفت.

حسین‌پور افزود: با افزایش نرخ نان دیگر هیچگونه عذری از ناحیه خبازان در خصوص کم‌فروشی و کیفیت پایین نان پذیرفته نیست و اگر تخلفی مشاهده شود در راستای قانون با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نرخ‌های جدید انواع نان بر اساس وزن چانه متفاوت است، خاطرنشان کرد: نرخ انواع نان بر اساس وزن چانه را در استان به شرح ذیل است و واحدهای خبازی ملزم به نصب قیمت‌ها در سر درب واحد خود هستند.

نوع نان                وزن چانه(گرم)         قیمت مصوب به تومان

سنگک سنتی                 600                        550

بربری ماشینی               600                         650       

لواش ماشینی‌دوار          200                         160

لواش ماشینی اتوماتیک   160                         120

تافتون تنوری (ماشینی)  210                          180

نان بربری ماشینی        600                          650

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: هم استانی‌های در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین ادارات شهرستانی جهت بررسی در کمترین زمان ممکن اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: