« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
با حضور مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی، داراب طیبی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لنده معرفی شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه پیام نور شهرستان لنده برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیر ارزیابی و نظارت دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، داراب طیبی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شهرستان لنده معرفی و از خدمات دو ساله احمد انصاری رئیس سابق دانشگاه پیام نور لنده تقدیر شد.

احمد انصاری دارای تحصیلات عالیه مدیریت صنعتی در سال 91 با حضور مسئولان شهرستان به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور لنده معرفی شد و تاکنون در این شهرستان به ارائه خدمات علمی و  آموزشی مشغول بوده است.

داراب طیبی از کارمندان دانشگاه پیام نور دهدشت که همزمان با راه‌اندازی این دانشگاه در مرکز کهگیلویه استخدام شد و از سال 85 لغایت 87 به عنوان مسئول آموزش این دانشگاه مشغول به فعالیت بوده و از سال 89 تاکنون نیز به عنوان مسئول اداری مالی دانشگاه به کار خود ادامه داده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدی نسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
4
باسلام
انتصاب دوست شایسته ام جناب آقای طیبی را به عنوان سکان دار جدید دانشگاهی که به فرموده امام(ره) باید مبدأ همه تحولات کشورباشه صمیمانه تبریک عرض میکنم . بیانات گران سنگ ایشون در جلسه معارفه که نشان از هویت و کلاس بالای مدیریتی ایشان داردمورد تحسین حضار موافق و مخالف قرارگرفت. از همه نخبگان و دارندگان تحصیلات عالیه و مسؤؤلین محترم در رأس آنها فرماندارسخت کوش شهرستان لنده تمنّادارم همچون برادری دلسوز باآقای طیبی همکاری کنند تا شاهد تحوّلی عملی در دانشگاه پیام نور لنده باشیم.
محمدی نسب
وحید محمدی زاده مونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
2
سلام
انتصاب مدیرومدبرشایسته ای ماننداستادطیبی برای هرشهرواستانی مایه افتخارومباهاته...
امیدواریم باکمک وهمکاری ادارات مختلف وهمچنین معاون دانشگاه که انصافاهم زمانی که دهدشت مشغول کاربودوهم الان که درشهرعزیزمون لنده مشغول کاره باجون ودل برای دانشجویان کارمیکنه باعث پیشرفت بییشترسطح علم وفرهنگ دانشگاه وشهرمون باشه.....
به امیدموفقیت روزافزون استادداراب طیبی
احمدعلی کریمی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
2
جناب آقای مهندس داراب طیبی انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان ریاست دانشگاه پیام نورلنده تبریک می گویم و از اینکه فرزندی شایسته از تبار ایل طیبی مسولیت دانشگاه را بر عهده گرفت بسیار خرسندم و امیدوارم با مساعدت همه اعضای شورای اداری شهرستان لنده علاوه برثبات دانشگاه و تکمیل ساخت فضای دانشگاه بتوانید رشته های جدید را برای لنده بیاورید و بار دیگر پویایی را به دانشگاه برگردانید .این وظیفه همه ماست که حامی شما باشیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: