« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
دانشگاه مکان سیاسی و حزب و جناح بازی نیست و این مکان مقدس باید سنگر دفاع از آرمانهای اسلامی و انقلاب را همپای علم به همراه داشته باشد و نگذارد سیبل اهداف شوم دشمنان و معاندین این نظام مقدس شوند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
جمع کثیری از دانشجویان شهرستان لنده با حضور در اداره سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان ،سالروز شهادت شهید محمد مفتح و روز پیوند حوزه ودانشگاه را گرامی داشتند.

حجت الاسلام الهی نیا مسول تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت لنده در جمع دانشجویان گفت:دانشجویان باید با بصیرت سیاسی و آگاهی از علم روز دنیا بتوانند الگوی مناسبی برای جامعه اسلامی خود باشند وی افزود :دانشگاه مکان سیاسی و حزب و جناح بازی نیست و این مکان مقدس باید سنگر دفاع از آرمانهای اسلامی و انقلاب را همپای علم به همراه داشته باشد و نگذارد سیبل اهداف شوم دشمنان و معاندین این نظام مقدس شوند.

حجت الاسلام جاوید مدرس حوزه و دانشگاه نیز در این دیدار از دانشجویان خواست که تزکیه نفس را در سرلوحه امور خود قرار دهند وی در ادامه گفت :دانشجو نباید فقط برای معیشت و درآمد تحصیل کند بلکه باید هدفش متعالی و در راستای قرب الهی و خدمت رسانی کامل به جامعه خود باشد.وی همفکری و مشورت بین حوزه و دانشگاه را بهترین راه پیوند دین و علم دانست و گفت:دانشجوی مسلمان شیعی باید بداند حوزه و دانشگاه ,حلقه های به هم پیوسته یک زنجیر هستند و هیچ چیز نباید بین این دو گروه فاصله انداخته و خدشه ای وارد کند که این مقدمه ای شود برای غرب زدگی و آری گفتن به توطئه های اجانب.
در بخش پایانی این جلسه, پرسش های دانشجویی,پاسخ داده شد و در پایان دانشجویان با ذکر بیانه ای در 5بند بر تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کردند.

خبر/احمدعلی کریمی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: