« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد : متاسفانه به دلایل مختلف قبح طلاق در این استان شکسته شده و هر روز شاهد افزایش این پدیده شوم هستیم

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
سیدعلی‌محمد تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه کاهش نرخ موالید منجر به پیری جمعیت در کشور خواهد شد، اظهار کرد: این موضوع علاوه بر اینکه باعث افزایش هزینه‌ خواهد شد، رکورد در روند توسعه کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

وی با  بیان اینکه آمار طلاق در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای رشد هفت درصدی بوده است، بیان کرد: در 9 ماهه اخیر 883 مورد واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با هشدار نسبت به افزایش میزان طلاق در استان عشیره‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه به دلایل مختلف قبح طلاق در این استان شکسته شده و هر روز شاهد افزایش این پدیده شوم هستیم.

وی از مسئولان متولی در این زمینه خواست تا با عزمی راسخ‌تر نسبت به شناسایی عوامل افزایش طلاق در استان گام بردارند.

تقوی عنوان کرد: در سوی دیگر قضیه شاهد کاهش آمار ازدواج در سطح استان نیز هستیم به گونه‌ای که در 9 ماهه اخیر آمار ازدواج در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 11 درصد کاهش یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق در کهگیلویه و بویراحمد زنگ هشداری برای همه مسئولان است تا به فکر راه حل اساسی برای این موضوع باشند.

وی گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند رشد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد ظرف 30 سال آینده متوقف خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: