« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دنا: متاسفانه اداره محیط زیست با ما اصلا همکاری نمی کند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد، آقای فلسفی از کشف و ضبط دو و نیم تن زغال در شهرستان دنا در 6 ماه گذشته خبر داد. به گفته آقای فلسفی این مقدار زغال بیشتر جهت حمل به استان های همجوار قاچاق شده بودند که در ایست میمند توسط یگان حفاظت این اداره ضبط گردیدند و مجرمین تحویل مقامات قضایی گردیدند.

آقای غلام‌نژاد مسئول پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دنا در تماسی تلفنی با پیام طبیعت بیان داشت: در یکی از موارد، قاچاقچیان کیسه های زغال را در کاه پنهان کرده بودند که یگان حفاظت و مسئولان اداره با درایت متوجه موضوع شدند و محموله های زغال کشف و ضبط گردید. غلام نژاد از کشف کوره های تهیه زغال در منطقه توت نده و دشت رز این شهرستان توسط نیروهای حفاظتی اداره خبر داد.

                                                                              

آقای فلسفی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دنا در ادامه از قاچاق هیزم بلوط به میزان بیش از 36 سایپا وانت در این شهرستان اطلاع داد و گفت: این میزان از ابتدای سال جاری تا کنون و عمدتا در زمان حمل به خارج از استان توسط پرسنل اداره ضبط و  مجرمین تحویل مراجع قضایی داده شدند.

                                                                                                                       
آقای فلسفی در این تماس تلفنی از اداره محیط زیست شهرستان گلایه کردند و افزودند: مردم منطقه با ما همکاری می کند، اما متاسفانه اداره محیط زیست شهرستان در این زمینه با ما همکاری نمی کند و اصلا مسائل را پیگیری نمی کند. ایشان همچنین گفتند با توجه به اینکه عمده قاچاق هیزم و زغال در محدوده مناطق حفاظت شده محیط زیست است انتظار داریم که این اداره با ما در جهت حفظ و صیانت از جنگل ها همکاری نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: