« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
اینکه بنا به ضرب‌المثل معروف هندوانه زیر بغل فردی بگذارند و برای بیان این‌گونه اظهارات وی را مدرس خطاب کنند همه حکایت از زمینه‌سازی برای فتنه‌ای جدید دارد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حوادث روز اخیر مجلس اظهار کرد: هر نماینده‌ای می‌تواند بر اساس وظایف خود انتقاد و پیشنهاد داشته باشد و تاکنون در این 10 دوره مجلس نمایندگان آزادانه اظهار نظر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هر نظام و کشوری خطوط قرمزی دارد و همه از مسئولان رده بالا گرفته تا ما نمایندگان مجلس و دیگران باید این خطوط قرمز را رعایت کنیم، افزود: در زمینه حصر سران فتنه تصمیمی است که توسط نظام جمهوری اسلامی و نهادهای قانونی مشخص گرفته شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که نماینده‌ای بدون علم به قواعد و چارچوب‌های قانونی و یا عمداً در خصوص این موضوع هر روزه اظهار نظر می‌کند حرف نابجایی است که بروز چنین رفتاری یا ممکن است القا شده باشد و یا این که نشان‌دهنده عدم درک درست از قوانین و عدم شناخت از وظایف دستگاه‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر در کشور باشد.

بزرگواری این موضوع را مقدمه‌ای برای فتنه جدید در کشور دانست و گفت: اینکه بنا به ضرب‌المثل معروف هندوانه زیر بغل فردی بگذارند و برای بیان این‌گونه اظهارات وی را مدرس خطاب کنند همه حکایت از زمینه‌سازی برای فتنه‌ای جدید دارد.

وی صبر و تحمل نظام جمهوری اسلامی و شکیبایی آن را در مقابل اظهارات هر روزه چنین افرادی ستودنی دانست و گفت: البته نظام و مردم هم آستانه تحملی دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: