« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۳
مردم گلایه هایی از عملکرد بعضی از مسولان دارند که البته بعضا به حق است و انتظار دارند مشکلات آنها و نارسائیهای آنها حل شود.وضعیت مردم انچنان تغییر نکرده نه استخدامی صورت گرفت نه گره آنچنانی از مشکلات مردم حل شده است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

امام جمعه لنده در مراسم معارفه معاون فرمانداری این شهرستان گفت:14 ماه دیگر انتخابات برگزار می شود.اینکه دولت کنونی چه گرایشی داشته باشد اصلاح طلب باشد یا اصولگرا و یا اعتدالی مهم نیست و آنچه برای مردم مهم است کار و تلاش و خدمت است.

مسولین ادارات از همین امروز جانبدارانه از حزب و گروه خاصی حمایت نکنند چرا که اصل انتخابات را زیر سوال می برند.

وی افزود هر کسی فکری و عقیده ای دارد ولی به این معنی نباشد که بخواهیم گرایش سیاسی خود را دخیل کنیم مردم از جناح بازیهای سیاسی خسته شده اند متاسفانه ما بیشتر از انکه به فکر توسعه و پیشرفت استان باشیم به جناح گرایی و قوم گرایی پرداختیم واین بزرگترین معضل استان ماست .

حجت الاسلام کیانی اصل از مسولین خواست تا در نشست و برخاستها و دعوتها وامورات روزمره مواظب باشند که اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه این نظام است را از دست ندهند.

خطیب جمعه لنده خاطر نشان کرد:مردم گلایه هایی از عملکرد بعضی از مسولان دارند که البته بعضا به حق است و انتظار دارند مشکلات آنها و نارسائیهای آنها حل شود.

متاسفانه وضعیت مردم آنچنان تغییر نکرده ، نه استخدامی صورت گرفت نه گره آنچنانی از مشکلات مردم حل شده است درست است که مشکلات اقتصادی و تحریم وجود دارد اما می شود با پیگیری بیشتر و خواستن و کار و تلاش بیشتر ،بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد. لنده شهرستان بزرگی هم نیست و می شود مشکلات این مردم را به حداقل رساند.


امام جمعه لنده همچنین خواهان حضور بیشتر مسولین در نماز جمعه شد و افزود  حضور گسترده مسولین باعث تشویق مردم جهت حضور حداکثری در این آیین عبادی سیاسی  خواد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: