« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
شهرستان لنده طی چند سال اخیر، قریب به 46 نفر دانشجو در رشته های پزشکی و زیر مجموعه پزشکی و رتبه های زیر 1000 داشته است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در نشست رئیس و معاونین این اداره با خبرنگاران از زحمات و تلاش های مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت و نیز حضور فعال در جلسات کارگروهی تقدیر نمود و افزود: مدیران مجری با مشارکت فعال شورای مدرسه و تیم نظارت و ارزیابی مدرسه، جهت رصد میزان تحقق شاخص های ارزیابی و تعیین نقاط قابل بهبود، بصورت مستمر ارزیابی و نظارت برفرایند بهبود عملکرد را در دستور کار خود قرار دهند، و مستندات لازم برای تحقق هریک از شاخص های برنامه را تهیه نمایند.

موسوی افزود در راستای اجرای برنامه عملیاتی خود وبه منظور ارتقاء توان علمی ومدیریت کلاسداری دبیران محترم در دروس مختلف؛ اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح شهرستان نموده است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده از اختصاص مبلغ 30میلیون ریال به کلاسهای تقویتی  و جبرانی برای دانش آموزان این شهرستان خبر داد و گفت در طول هفته قریب به 60 ساعت کلاسهای جبرانی و تقویتی تشکیل گردیده است.
ایشان از بازدید سرگروههای آموزشی این شهرستان از استان فارس و همچنین بازدید مدیران واحدهای آموزشی از مدارس منطقه یک استان فارس خبر داد و افزود این تفاهم نامه در دیدار سید عیسی تقوی فرد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان فارس بعمل آمده است.

سید محسن موسوی در خصوص موفقیتهای علمی دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری گفت از سال 85 تا 93 قریب به 46 نفر در رشته های پزشکی و زیر مجموعه پزشکی و رتبه های زیر 1000 وجود داشته که تعداد 8 نفر از آنها مربوط به سال گذشته بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: