« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
مسابقات  قرآن ،نماز و نهج البلاغه مرحله شهرستانی صبح امروز با حضور 270 نفر از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان لنده برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
سید عنایت سیروس کارشناس نماز،قران و عترت آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: انس گرفتن با قرآن و تمسک به ائمه معصومین (ع) انسان را به صراط مستقیم وبسوی معنویت الهی می‌رساند.

وی اظهار کرد: مطالعه و گوش دادن به سخنان آن بزرگواران، شنیدن نام‌ها به ذکر مناقب و احوال آن بزرگان و یادآوری شمایل و صفاتشان، عبادت است. بلکه از بزرگ‌ترین عبادات و از جمله مواردی است که موجب خوشبختی و سعادت ما مسلمانان می‌شود.

عنایت سیروس افزود :270 دانش آموز در رشته های قرائت و حفظ قرآن-نماز-نهج البلاغه-صحیفه سجادیه-احکام-مفاهیم-اذان-و انشاء نماز شرکت کردند که نفرات برتر هر رشته پس از جمع بندی و اعلام نظر داوران به مرحله استانی معرفی و اعزام خواهند شد.
این مسابقات از روز هفتم بهمن ماه برگزار و در حال پیگیری می باشد.

گفتنی است صبح امروز سید عیسی تقوی فرد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به اتفاق مسول ارزیابی عملکرد این اداره از محل برگزاری مسابقات بازدید و از نزدیک با دانش آموزان و عوامل اجرایی مسابقات گفتگو کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: