« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
در سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی، مدیر ،معاون پرورشی و جمعی از نیروهای ستادی و گروهی از معاونین و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش شهرستان لنده  با امام جمعه این شهرستان دیدار نمودند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به مناسبت هفته تربیت اسلامی و به منظور بهره مندی از رهنمودهای حجه الاسلام والمسلمین کیانی اصل امام جمعه شهرستان ، مدیر ، معاون پرورشی و برخی از کارشناسان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان لنده با  امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

تقوی فرد، رئیس  آموزش و پرورش شهرستان لنده ضمن تبریک این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر اهمیت تربیت اسلامی در کنار دیگر تعالیم علمی و اخلاقی در جامعه اسلامی ایران تاکید نمود و به فعالیتهای معاونت پرورشی و تربیت بدنی اشاره داشت که با بهره گیری از حداقل امکانات  نسبت به ارائه تعالیم مبتنی بر اسلام در سطح مدارس شهرستان تلاش می نمایند.

در ادامه حجت الاسلام کیانی اصل ، امام جمعه شهرستان هشتم اسفندماه را به فعالان عرصه تعلیم و تربیت به خصوص مربیان امور تربیتی تبریک گفت و بر توجه هر چه بیشتر به نگاه دقیق و موشکافانه بر تعالیم اسلامی و اشاعه فرهنگ غنی و انسان ساز اسلام در بین نوجوانان و جوانان به خصوص دانش آموزان تاکید نمود.
امام جمعه لنده گفت:شهرستان لنده  پتانسیل زیادی  برای کارهای تربیتی دارد زیرا هم دانش اموزان مستعد و علاقمند و هم کادر و مربیانی خلاق و پای کار دارد. بنابراین هرچه ظرفیت بالاتر باشد مسولیت سنگین تر خواهد بود و انتظار کسب رتبه های کشوری بیشتر می گردد.
ایشان بیان بسیاری از مطالب تربیتی و اعتقادی را از زبان سایر معلمان و مربیان مهم توصیف نموده  و به مربیان پرورشی توصیه کرد تا ضمن مطالعه و آگاهی در بخشهای مختلف دینی و اخلاقی بعنوان یک معلم مهربان و دوست داشتنی در آشنایی نسل امروز با خدا ، قرآن و دین ، اهتمام بیشتری داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین